Al meerdere jaren heb ik een DSL aansluiting van Tmobile op mijn adres. Vorig jaar heeft KPN glasvezel geïnstalleerd in mijn buurt. Toen ik in een Tmobile winkel mijn mobiel abbo verlengde heb ik ook wat vragen gesteld over een wijziging van mijn DSL aansluiting naar een glasvezel aansluiting.
Ik ben hiervoor doorverwezen naar het telefoonnummer van Tmobile thuis die ik vanmorgen dan ook heb gebeld. Tot mijn grote verbazing wordt daar uitgelegd dat er helemaal geen aansluiting mogelijk is op mijn adres! Na uitleg dat ik al jaren DSL heb wordt ik doorverwezen naar KPN.
Echter op de site van KPN komt keurig netjes de melding dat er op mijn adres glasvezel mogelijk is. Als ik mijn postcode/huisnummer op de site van Tmobile invoer, krijg ik een uitroepteken omdat er iets verkeerd zou zijn aan mijn huisnummer of dat deze niet wordt herkend.
Dit lijkt me een fout bij Tmobile en niet bij KPN.
Normaliter zou ik niet heel veel tijd hierin steken en meteen overstappen, maar ik heb gisteren net mijn mobiele abbo voor 2 jaar verlengd!
Wie kan mij op weg helpen om Tmobile zover te krijgen dat ze hun adresgegevens updaten/herstellen/corrigeren?