Skip to main content

Adapter vorige ISP meegenomen bij installatie

  • 17 May 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Goeiemiddag! Ik ben sinds deze maand overgestapt naar Odido. Ik was net bezig met het verzamelen van de apparatuur van mijn vorige ISP om naar ze te retourneren, maar kom er nu achter dat de adapter van het oude NT-kastje mist. Jullie nieuwe NT-kastje is met een andere adapter aangesloten, dus hij is niet hergebruikt bij de installatie.

Nu was de monteur van Guidion echt een topgozer. 🙌🏻 Alleen lijkt het me niet helemaal de bedoeling dat hij apparatuur van de concurrent meeneemt, per ongeluk of niet.

 

Overigens, een paar andere kleine punten van feedback die ik aan jullie mee wil geven:

- Ik ben er desondanks niet heel blij mee dat de monteur zelf zomaar voor mij op de werkbon getekend heeft zonder iets aan mij te vragen.

- Het door mij al halverwege april aangeven tijdsslot van 8:00-11:59 werd op de dag zelf opeens verzet naar 12:00-15:59. Geen bericht over dat het helaas verzet moest worden oid, alleen "dit is wanneer we langskomen". De smsjes kwamen zo vroeg dat het ook niet aan uitlopen bij een vorige klant kan liggen lijkt mij. Gelukkig kon ik langer thuisblijven, maar als dat niet had gekund was het nogal lastig geweest. Er wordt ook nergens gesproken over dat het slechts een verwacht tijdslot zou zijn of zo.

- Over thuisblijven gesproken: ik had graag tijdens het afsluiten van het abonnement een optie gezien om zelf alles aan te sluiten. Ik had al een glasvezelaansluiting en jullie apparatuur in huis en in de wijkkast stond alles ook al goed, dus het was voor mij een kwestie van de juiste stekkertjes in de juiste gaatjes steken geweest en klaar. Heel fijn deze service hoor, maar zo technisch ben ik gelukkig nog wel, en dan had ik dus ook niet de hele dag dag hiervoor thuis hoeven blijven. Maar goed ik weet verder niet hoe vaak het voorkomt dat er misschien toch nog dingen in de wijkkast geregeld moeten worden oid, dus ik zou nog enigszins snappen dat dit gewoon altijd uit voorzorg gebeurt.

 

Ik hoor in ieder geval graag van jullie over de meegenomen adapter. :) Alvast bedankt en fijne werkdag vandaag.

 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Feralll, bedankt voor dit topic! Goed dat je dit deelt samen met de feedback die je hebt voor Guidion en ons. Dat waardeer ik. Weet dat ik je feedback richting Guidion met hen zal delen, want bijvoorbeeld het zelf tekenen voor de afspraak is niet de bedoeling. Hier moet de monteur altijd om vragen, of de installatie nu succesvol is of niet. Ook is het niet de bedoeling zomaar het tijdslot te veranderen. Weet dat de wens voor zelf installatie bij ons bekend is en er gekeken wordt naar deze optie!

Wat betreft je adapter, dit is wel heel gek. Mijn excuses! Ik zie dat je vanaf KPN komt, ik zou niet weten waarom Guidion dit heeft meegenomen. Weet je zeker dat deze is meegenomen, en de monteur het bijvoorbeeld niet ergens anders heeft neergelegd? Guidion is op dit moment gesloten en ik ben de komende dagen vrij. Ik kan dus geen contact opnemen. Zou je dit morgen zelf willen doen? Guidion is te bereiken via 020-3232766. Als je dit uitlegt zal er gekeken worden wie er bij jou was en zal er met deze monteur worden gecheckt hoe en wat.

Wil je dit niet? Geen probleem. Laat dit dan morgen weten in dit topic. Mijn collega's zullen dan contact opnemen!

Reageer