Goeiemiddag! Ik ben sinds deze maand overgestapt naar Odido. Ik was net bezig met het verzamelen van de apparatuur van mijn vorige ISP om naar ze te retourneren, maar kom er nu achter dat de adapter van het oude NT-kastje mist. Jullie nieuwe NT-kastje is met een andere adapter aangesloten, dus hij is niet hergebruikt bij de installatie.
Nu was de monteur van Guidion echt een topgozer. Alleen lijkt het me niet helemaal de bedoeling dat hij apparatuur van de concurrent meeneemt, per ongeluk of niet.
Overigens, een paar andere kleine punten van feedback die ik aan jullie mee wil geven:
- Ik ben er desondanks niet heel blij mee dat de monteur zelf zomaar voor mij op de werkbon getekend heeft zonder iets aan mij te vragen.
- Het door mij al halverwege april aangeven tijdsslot van 8:00-11:59 werd op de dag zelf opeens verzet naar 12:00-15:59. Geen bericht over dat het helaas verzet moest worden oid, alleen "dit is wanneer we langskomen". De smsjes kwamen zo vroeg dat het ook niet aan uitlopen bij een vorige klant kan liggen lijkt mij. Gelukkig kon ik langer thuisblijven, maar als dat niet had gekund was het nogal lastig geweest. Er wordt ook nergens gesproken over dat het slechts een verwacht tijdslot zou zijn of zo.
- Over thuisblijven gesproken: ik had graag tijdens het afsluiten van het abonnement een optie gezien om zelf alles aan te sluiten. Ik had al een glasvezelaansluiting en jullie apparatuur in huis en in de wijkkast stond alles ook al goed, dus het was voor mij een kwestie van de juiste stekkertjes in de juiste gaatjes steken geweest en klaar. Heel fijn deze service hoor, maar zo technisch ben ik gelukkig nog wel, en dan had ik dus ook niet de hele dag dag hiervoor thuis hoeven blijven. Maar goed ik weet verder niet hoe vaak het voorkomt dat er misschien toch nog dingen in de wijkkast geregeld moeten worden oid, dus ik zou nog enigszins snappen dat dit gewoon altijd uit voorzorg gebeurt.
Ik hoor in ieder geval graag van jullie over de meegenomen adapter. :) Alvast bedankt en fijne werkdag vandaag.