activeren ont


Willen jullie vast mijn ont activeren?   Alles is geïnstalleerd maar ontvang nog geen signaal.  
 

vandaag gaan mijn abbo in echter pas de monteur volgende week donderdag in huis.

 

verder ga ik later het modem niet gebruiken alleen de meegeleverde huawei ONT. 

Waqqas 1 maand geleden

Hallo @Roellie101 

Met geen signaal bedoel je een rood knipperende LOS lampje? Daarvoor zal een monteur moeten komen.

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Roellie101 

Met geen signaal bedoel je een rood knipperende LOS lampje? Daarvoor zal een monteur moeten komen.

Nee, knipperend op PON  

 

Reputatie 7
Badge +4

Verklaring bij de lampjes, waaruit op valt te maken dat je connectie nog niet compleet is.

Klopt idd, maar hij blijft knipperen. hoe kan dat dan?

Reputatie 7
Badge +4

Denk dat de eerste vraag die in mij opkomt is;

  1. heeft de installatie al plaatsgevonden door een monteur?
  2. Is deze monteur toen vertrokken, en heeft je achtergelaten met een niet werkende verbinding?
  3. Of heeft de installatie monteur je achter gelaten met een werkende internet verbinding, maar die is gestopt met werken?

Als er nog geen installatie monteur langs is geweest, dan is je verbinding nog niet aangemeld en geactiveerd.

Sorry was idd. Niet duidelijk in mijn opstartende vraag. 
 

monteur is voor volgende week pas in de planning maar heb alles vast geïnstalleerd. 
 

abbo is vandaag ingegaan.  Dus zou het moeten werken toch?  

Sorry was idd. Niet duidelijk in mijn opstartende vraag. 
 

monteur is voor volgende week pas in de planning maar heb alles vast geïnstalleerd. 
 

abbo is vandaag ingegaan.  Dus zou het moeten werken toch?  

Nee. De monteur moet het eerst goedkeuren. 

Reputatie 7
Badge +4

abbo is vandaag ingegaan.  Dus zou het moeten werken toch?  

 

Helaas, als de monteur zijn werk (wat jij nu hebt gedaan) heeft uitgevoerd, dan zal hij de aanmelding en activatie uitvoeren met Zyxel router.

Je gaat trouwens pas betalen bij mijn weten,  als je een geactiveerde en werkende connectie hebt.

Meen je, denk plug en play aanmelden dat ding en gaan😳

 

dan moet ik geduld hebben.  

Lampje is vandaag ineens continu aangegaan. Alles aangesloten zonder modem van odido.  Direcr op een UDM pro SE.  Komt 2010 aan snelheid binnen, zo wel up als down. 
 

 

Reageer