Skip to main content

Na een belabberde overstapservice en dagen zonder internet heb ik eindelijk een nieuwe set in huis.

Als ex Glasvezelmonteur heb ik deze zelf correct kunnen installeren op het glasvezelpunt.

Alleen moet de mediaconverter nog aangemeld worden.

Het activeren kan remote en daar hoeft geen monteur voor aan huis te komen.

Wie helpt mij snel uit deze ellende?

Hoi @RXVD, het liefst zie ik je heel snel genieten, ik help je dan ook graag met de registratie van de ONT! Graag duik ik direct in je abonnement om de ONT te registreren, alleen heb je momenteel jouw Internet + TV abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je graag vragen om je klantnummer toe te voegen aan je Community profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido. Ga hiervoor naar “Instellingen” of “Bewerk profiel” op deze pagina: bewerk profiel Community.

Vervolgens kan ik snel en adequaat voor je ingrijpen, ik help je graag snel aan werkend internet! 💪

he cal dat zou heel fijn zijn, de terminologie is iets aangepast nu internet + tv klant nummer maar deze is zojuist toegevoegd 

Hoi @RXVD, bedankt dat je mij hierop attendeert, ik ga dit meteen aanpassen! Ik ben daarnaast meteen in je account gedoken en zo te zien staat de ONT die je volgens ons in je bezit moet hebben al geregistreerd, namelijk een ONT met als laatste letters ‘CF.’ Ik zal je ook het hele serienummer dat wij geregistreerd hebben staan doorsturen via een privébericht zodat je de kleinst mogelijke fout kan controleren.

In dat geval raad ik je aan om de installateur / je oude collega van Guidion langs te laten komen, zij kunnen op locatie het probleem met je tot op de bodem uitzoeken!

Cal dank voor de medewerking, wij kunnen weer online genieten !

Cal laatste vraag, wanneer verandert de status van mijn bestelling in mijn odido naar afgerond? zou graag gebruik willen maken van de overige diensten.

Hallo @RXVD 

Normaal hoor je te wachten op de monteur die de ONT registreert en je verbinding aanmeldt bij Odido zodat administratief alles is afgerond, het beste annuleer je de afspraak met de monteur niet zodat de monteur dit nog kan komen doen.

Cal laatste vraag, wanneer verandert de status van mijn bestelling in mijn odido naar afgerond? zou graag gebruik willen maken van de overige diensten.

Ik heb alles voor de afgemeld zoals het moet, de status zal binnen een paar minuten veranderen voor je

Reageer