Per 30 maart is mijn Tmobile Thuis actief. Ik heb voor mijn dochters extra emailadressen aangemaakt en ik vind het best triest dat ik deze vandaag 2 april, nog steeds niet kan activeren. Dit is zo 1990… Graag zsm oplossen
Hallo
Werken je thuis diensten al? Door een administratieve fout staat alles in het systeem misschien nog niet goed. Wacht hiervoor de reactie van een Moderator even af, ze reageren binnen de 24/48 uur of je kunt de klantenservice bellen op 0800 0092.
Ik heb alles actief, internet, televisie, mijn eigen email….pakketten alles.
Het gebeurt soms wel eens dat dit in het systeem achrerloopt. Normaal zou het dan binnen een dag of 2 ook actief moeten zijn in je T-Mobile thuis account.
Hoi
@Jason, Thanks! Ja, die met “eY” die ik vanochtend had aangemaakt was ter test. Die kan er weer uit.
Heel graag gedaan! Die met “ey” van vanmorgen kan ik jammer genoeg niet meer annuleren, dus ik zal de “normale” op stop zetten!
Geen probleem! Ik heb de eY inmiddels ingebruik genomen. Super bedankt voor de hulp
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.