Hey hey,
Ik wil best de moeite doen om niet over te stappen naar een andere provider, echter zit ik met (onbekend wanneer) een verhuizing, zie ik dat verhuizing doorgeven eventjes 68 euro kost ivm activatiekosten (Bij afsluiten nieuw contract gratis, op willekeurig adres?)… Hoe zit dit dan?
En gezien ik dus niet weet *wanneer* ik iets hoor van deze geweldige huizenmarkt, behalve dat t binnen 9 maanden is heb ik even geen idee hoe dit het beste aan te pakken valt, waarom zijn er 67 euro activatiekosten die ik als “nieuwe” klant (qua contract dan) niet zou krijgen? Als ik zou overstappen zie ik bijvoorbeeld bij Ziggo dat er juist geen extra kosten zitten bij het verhuizen (maar misschien ligt dat dan ook aan het feit dat ze kantje boord gaan door concurrentie??)
Ik hoop eigenlijk dat ik gewoon netjes een mooie deal mag ontvangen bij verlengen, en dat verhuizen mij dan qua apparatuur niks gaat kosten (Net als mijn ervaring met voor de eerste keer klant worden), hooguit dat iemand weer zo’n wit plaatje in de muur moet monteren met een glaskabel van buiten, maar de ONT en Router lijken mij gewoon mee te kunnen (Zie vorig topic, ik heb de “originele” ONT nog, en die ik kreeg ter vervanging omdat destijds die ONT problemen gaf, dus ik kan de ONT die ik nu gebruik gewoon kosteloos meenemen..)
Duss… Waar komen die kosten vandaan voor het activeren? :(