Beste,
Ik heb op 14.04.2023 een nieuwcontract aangegaan met jullie. Helaas heb ik tot opheden mijn beloofte activatiecode van viaplay niet ontvangen. Kan u mij hierbij helpen.
M.v.g.
Blom
Beste,
Ik heb op 14.04.2023 een nieuwcontract aangegaan met jullie. Helaas heb ik tot opheden mijn beloofte activatiecode van viaplay niet ontvangen. Kan u mij hierbij helpen.
M.v.g.
Blom
Hey
Goed dat je hiervoor contact met ons opneemt. Je kunt Viaplay gemakkelijk activeren in Mijn Odido. Als je dan klikt op Internet + TV abonnement → Overzicht: Dan zie je Viaplay Activeren staan. Dan wordt je door de activatie heen geloodst. Als het goed is moet je dan je Viaplay abonnement kunnen activeren. Kan je mij een terugkoppeling geven of dit gelukt is?
Beste Tommie,
Helaas niet gelukt, ik kan alleen een betaalde vorm activeren. En ons is toegezegd bij de instaltie dat wij een jaar gratis zouden krijgen. Dus hoe kan ik deze dan activeren?
M.v.g.
Blom
Hi
Je doet dit heel gemakkelijk via Mijn Odido. Je kunt zo gelijk van Viaplay genieten!
Heb je jouw abonnement niet via ons maar via een externe partner (zoals een Breedbandwinkel) hebben afgesloten, dan moet deze korting vanuit deze partij zijn gekomen. Het is echter nooit toegevoegd aan je abonnement. Neem in dat geval contact op met deze partij!
Hi cheyenne,
Heel jammer om te horen, dit is nota benen nogmaals toegezegd door de monteur tijdens de installatie.
Maar goed nogmaal erg jammer dit.
Mocht je toch nog interesse hebben in Viaplay en heb je hulp nodig bij het activeren hiervan? Laat het mij dan weten, ik help je graag verder!
Hi Tesea, weet je wat ik zo klantonvriendelijk vind. Is dat jullie aan de deur komen om het contact te promoten 14.4.2023 jullie daarbij aangeven dat er binnen 2 maanden aangesloten wordt, dat uit eindelijk pas dec komen aansluiten waardoor er extra kosten worden gemaakt. Plus als jullie komen aansluiten er beloften worden gedaan. Dus dat is in nog geen 1 jaar tijd 2 afspraken niet na komen. Dit geeft mij iig de meeste mensen aan te raden niet met odido in zee te gaan. Klantenservice bellen heeft geen zin want dan krijg je een student met een veel te grote mond. Zal mijn vader dan ook zeker adviseren dit abonnement bij de eertse mogelijkheid te laten opzeggen. Niks tegen jullie verder, want jullie reageren iig nog. Maar veel kanslozer dan dit bedrijf ga je ze niet tegen komen.
Fijn weekend!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.