Sinds 13-11-2020 heb ik Glasvezel van T-Mobile Thuis. Bij de aanvraag hiervan heb ik tevens de volgende opties aangevraagd:
- Ziggo Sport Totaal
- FOX Sports Eredivisie
- Vast Bellen Start
Wanneer ik nu kijk in My T-Mobile Thuis zie ik dat deze 3 opties nog staan aangemerkt als “Je aanvraag is in behandeling”. Tevens zie ik bij T-Mobile Klantvoordeel staan “WACHT OP ACTIVATIE” bij Internet TV Bellen.
Tevens staat er ook sinds 13-11-2020 op mijn overzicht van My T-Mobile Thuis “Vandaag komt de monteur bij je langs om T-Mobile Thuis te installeren.”. Op 13-11-2020 is hij ook geweest, maar dat zal toch niet dagelijks gebeuren ?
Ik heb over deze onderwerpen tweemaal contact gehad met de klantenservice en kreeg tweemaal een ander antwoord.
Eerste antwoord: wacht a.u.b. 24 uur en probeer het dan nog eens
Tweede antwoord: oorspronkelijke ingangsdatum is 24-11-2020 en deze is vervroegd naar 13-11-2020 en hierdoor zijn de extra diensten nog niet actief.
Om eerslijk te zijn, vind ik het vreemd dat T-Mobile zelf de datum vervroegd, maar dat de extra diensten dan nog bijna 2 weken op zich laten wachten. Ik ben dus thuis telefonisch niet bereikbaar en mijn extra pakketten zijn er ook nog niet.
Graag zou ik toch zien dat de genoemde 3 opties actief worden en dat T-Mobile Klantvoordeel ook niet meer op WACHT OP ACTIVATIE staat.
Hopelijk kan iemand hierbij helpen, want de eerste ervaringen met T-Mobile Thuis zijn op deze manier op zijn zachtst gezegd niet echt positief te noemen.