Op 2 augustus alles aangesloten door monteur Guidion, activatie zou nog die dag volgen en stond op zijn bon als gepland. Echter nu nog steeds niet geactiveerd en drie telefoontjes met klantenservice verder (dinsdag, donderdag maandag) die elke keer vertellen dat het met prio wordt doorgezet en binnen 1-2 of enkele dagen geregeld. Echter dat antwoord krijg ik elke keer opnieuw en nog steeds geen internet. Dat ze afhankelijk zijn van KPN om het te activeren, het vakantie is, de activatie de eerste keer in het proces is vastgelopen etc hoort niet mijn probleem te zijn. Ik heb een abonnement afgesloten bij T mobile voor thuis internet via glasvezel en volgens t mobile thuis account is dat sinds 2 augustus werkend….nu dat is het niet!!
Graag verkrijg ik per omgaande glasvezel internet volgens contract en de week die ik nu niet gehad heb zie ik graag gecrediteerd worden op mijn factuur. Ik ga immers niet betalen voor wat ik niet gekregen heb, om nog maar te zwijgen van het ongemak. Er moet ook hier gewoon gewerkt worden en daarvoor heb ik internet nodig.
Ps. De voucher die belooft worden voor een onbeperkt mobile bundel worden ook halve tijd niet geleverd. Die ik had zijn inmiddels op.