Beantwoord
Activatie internet
Goedemidddag,
T-mobile heeft mijn KPN lijn 5 dagen te vroeg overgenomen maar vervolgens niet het internet geactiveerd, waardoor ik nu zonder internet en tv zit. Dit terwijl ik nog tot 30 september betaal voor KPN diensten die nu niet geleverd kunnen worden. De afspraak met Guidion staat ook op 30 september, dus waarom iemand nu gedacht heeft dat het handig was om de lijn over te nemen is mij een compleet raadsel.
Ik heb inmiddels zelf de glasvezel converter en het modem aangesloten, maar ik krijg geen ip adres.
De helpdesk heeft een melding aangemaakt en vertelt me dat dit hopelijk vandaag nog opgepakt wordt maar dat het heel druk is.
Dit is natuurlijk volstrekt onacceptabel.
Kan iemand even op de juiste knop drukken zodat wij het weekend online in kunnen gaan?
mvg,
Raoul
T-mobile heeft mijn KPN lijn 5 dagen te vroeg overgenomen maar vervolgens niet het internet geactiveerd, waardoor ik nu zonder internet en tv zit. Dit terwijl ik nog tot 30 september betaal voor KPN diensten die nu niet geleverd kunnen worden. De afspraak met Guidion staat ook op 30 september, dus waarom iemand nu gedacht heeft dat het handig was om de lijn over te nemen is mij een compleet raadsel.
Ik heb inmiddels zelf de glasvezel converter en het modem aangesloten, maar ik krijg geen ip adres.
De helpdesk heeft een melding aangemaakt en vertelt me dat dit hopelijk vandaag nog opgepakt wordt maar dat het heel druk is.
Dit is natuurlijk volstrekt onacceptabel.
Kan iemand even op de juiste knop drukken zodat wij het weekend online in kunnen gaan?
mvg,
Raoul
Beste antwoord door Sander
Hi @RaoulV ,
Excuus voor deze hobbelige start - zo hadden wij het ook niet voor ogen. Ik zie dat je onlangs contact hebt gehad met de klantenservice en je inmiddels online bent. Ik hoop dat het internet en TV van T-Mobile Thuis bevalt, ondanks een valse start!
Bekijk origineelExcuus voor deze hobbelige start - zo hadden wij het ook niet voor ogen. Ik zie dat je onlangs contact hebt gehad met de klantenservice en je inmiddels online bent. Ik hoop dat het internet en TV van T-Mobile Thuis bevalt, ondanks een valse start!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.