Skip to main content

Sinds 29 juni heb ik glasvezel aangelegd door guidion, aangezien hij geen verbinding kreeg, heeft hij het doorgezet naar KPN enfin sinds 30e tv en internet, maar guidion heeft dus niet de rest gedaan email en nstellingen wifi e.d. en ik kan geen tmobile account maken hij blijft zeuren om ziggo, ik doe vast iets fout, heb intussen gmail en hotmail geprobeerd werkt ook niet

Hallo @AvV1966 

Je doet niks fout, de Guidion meldt je verbinding achteraf aan zodat de administratie klopt en dat is niet gedaan. Hopelijk kan een moderator dit alsnog voor je regelen.

Hallo @AvV1966 

Je doet niks fout, de Guidion meldt je verbinding achteraf aan zodat de administratie klopt en dat is niet gedaan. Hopelijk kan een moderator dit alsnog voor je regelen.

Zal morgen eens bellen hopelijk werkt het dan 

Ben al vanaf 10u vanmorgen bezig met de klantenservice ben nog geen stap verder

Hey @AvV1966, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en administratief gezien staat alles goed. Waar loop je precies tegen aan? Ik zie dat je wel een My T-Mobile account hebt maar je Thuis Abonnement nog niet gekoppeld hebt. Als je in My T-Mobile bent en klikt op “Ik heb nog een abonnement” → gegevens invult, wat komt er dan te staan? 

Hoi Tommie heb het geprobeerd, werkt ook niet probleem is dat het gekoppeld is aan ziggo email, die ik moest gebruiken voor de bestelling, ik krijg mijn tmobile thuis dus niet gekoppeld aan mijn thuis en mobiel abonnement, kan email ook niet veranderen omdat hij dan de code stuurt naar ziggo, heb echt een techneut nodig die echt de boel goed zet

@AvV1966, bedankt voor je snelle reactie!

Kun je nog wel inloggen in My T-Mobile? En kun je nog in je ziggo.nl e-mail komen?

Wil je mij een privébericht sturen met daarin het e-mailadres dat je wilt gebruiken hiervoor? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! 

Okidoki

Reageer