Skip to main content

Ik heb een T-Mobile abonnement gehad, het mailadres dat ik wilde gebruiken voor mijn odido bleek nog aan dat oude account gekoppeld.
Ik kon niet meer inloggen omdat de 2fa daar nog op aan stond.
Vanmiddag heeft een medewerker het account laten wissen en kon ik het account opnieuw aanmaken.
Nu lukt het me niet een abonnement toe te voegen.
Ik krijg de melding: Te veel records gevonden voor de verstrekte details.
Als ik aangeef dat mijn bankrekeningnummer wel klopt krijg ik een link naar de klantenservice.
Ik heb om mijn odido werkend geprobeerd te krijgen al gemaild, gebeld en gechat met Izzi (die er niet veel van bakt), ik kom dus niet heel veel verder.

Hoi @BossB, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Deze melding ontstaat doordat jouw rekeningnummer te vaak in het systeem staat. Dit zou opgelost moeten zijn maar blijkbaar nog niet in alle gevallen. Dit kan ik voor je oplossen door een tijdelijk ander rekeningnummer aan je abonnement te koppelen. Dan lukt de koppeling en kun je in Mijn Odido het rekeningnummer weer aanpassen. Zou je mij een privébericht willen sturen met een tijdelijk ander rekeningnummer? Dan pas ik het voor je aan!


Bovenstaande was opgelost, maar na opnieuw ontkoppelen van het account krijg ik nu telkens de melding ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens.’ als ik een abonnement toe probeer te voegen.


Hoi @BossB, waarom heb je het account opnieuw ontkoppeld? Ik denk dat daar de hoofdreden ligt van de foutmelding. Het is lastig om een net afgemelde koppeling opnieuw te koppelen. Het systeem denkt dan dat deze abonnement niet compatibel zijn. Geef het maximaal 72 uur en het zou weer moeten werken. 


Hoi @BossB, waarom heb je het account opnieuw ontkoppeld? Ik denk dat daar de hoofdreden ligt van de foutmelding. Het is lastig om een net afgemelde koppeling opnieuw te koppelen. Het systeem denkt dan dat deze abonnement niet compatibel zijn. Geef het maximaal 72 uur en het zou weer moeten werken. 

Ik had het probleem met het rekeningnummer ook via mail voorgelegd, die is blijkbaar alsnog in behandeling genomen nadat Tommie het opgelost had met als gevolg dat het mailadres weer ontkoppeld is. Dat is dus niet door mij gedaan maar door een andere Odido medewerker.
De melding  ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens.’ krijg ik al anderhalve week. Ik wil het best over 72 uur nog eens proberen maar weet niet of dat dan nog veel uit gaat halen?


Hoi @BossB, goed om te weten! Ik wil je dan inderdaad vragen om de 72 uur nog af te wachten en het nog een keer te proberen. Voor nu wens ik je super fijne feestdagen toe! 🎄 Groetjes, Ishana


Hoi @BossB, goed om te weten! Ik wil je dan inderdaad vragen om de 72 uur nog af te wachten en het nog een keer te proberen. Voor nu wens ik je super fijne feestdagen toe! 🎄 Groetjes, Ishana

Ik blijf de foutmelding krijgen.


Reageer