Skip to main content

Hallo Ik probeer mijn nieuwe bestelling bij odido de vorige was opgezegd wegens onduidelijkheid over het glasvezel aansluiten. Ik heb nu een huidige bestelling lopen maar kan deze niet toevoegen aan mijn odidio. Ik heb de vorige opgezegde wel verwijderd maar blijft aangeven te veel records gevonden voor de verstrekte account. Dankjewel voor de hulp

@Odido Hier is dus geen oplossing voor?


Beste @Fizzo  Als je aan de beurt bent helpen de moderators je verder! Volgens mij is het wel op te lossen. 
Komt goed!😉 


Hi @Fizzo, welkom op onze Community!

Deze melding mag eigenlijk niet meer voorkomen maar toch gebeurt het af en toe nog steeds. Deze melding komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Als je een ander rekeningnummer voor mij hebt kan ik dit voor je oplossen. Ik pas het rekeningnummer aan de achterkant dan tijdelijk aan, dan kan je de koppeling maken en je rekeningnummer weer terug veranderen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan los ik het voor je op!


Hi @Fizzo, welkom op onze Community!

Deze melding mag eigenlijk niet meer voorkomen maar toch gebeurt het af en toe nog steeds. Deze melding komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Als je een ander rekeningnummer voor mij hebt kan ik dit voor je oplossen. Ik pas het rekeningnummer aan de achterkant dan tijdelijk aan, dan kan je de koppeling maken en je rekeningnummer weer terug veranderen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en een tijdelijk ander actief rekeningnummer? Dan los ik het voor je op!

Bedankt Tommie ik heb je een pb gestuurd


Hi @Fizzo, ik heb het rekeningnummer aangepast. Als het goed is moet je je abonnement nu kunnen koppelen. Daarna kun je het rekeningnummer weer wijzigen in Mijn Odido → Mijn Gegevens. 


Reageer