Ik probeer al enige tijd Internet (+TV+Vast Bellen) toe te voegen aan Mijn Odido. Ik krijg daarbij steeds de foutmelding: “Er is iets misgegaan, probeer het later nog eens.” Na inmiddels 2x telefonisch contact is dit nog steeds niet opgelost. De laatste keer werd er aangegeven dat het onderdeel van een storing is bij Odido. Het werkt nu nog steeds niet. Graag hulp.
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeenkomen, dit heb ik meteen voor je aangepast. Ook heb ik voor de zekerheid je mobiele abonnement ontkoppeld, als je nu inlogt zul je geen abonnement zien staan. Je dient je abonnementen opnieuw te koppelen, als het goed is moet het nu lukken! Koppel je abonnementen voor de zekerheid in een browser in plaats van in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt.
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat je initialen niet overeenkomen, dit heb ik meteen voor je aangepast. Ook heb ik voor de zekerheid je mobiele abonnement ontkoppeld, als je nu inlogt zul je geen abonnement zien staan. Je dient je abonnementen opnieuw te koppelen, als het goed is moet het nu lukken! Koppel je abonnementen voor de zekerheid in een browser in plaats van in de app. Kan je mij een terugkoppeling geven of het gelukt is? Alvast bedankt.
Veel dank Tommie! Het is gelukt.
Namens
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.