Hallo, ik heb sinds gisteren een tv + internet abonnement maar kan niet inloggen op de tv app. Ik moet hiervoor eerst online inloggen op mijn Odido account en dan mijn abonnement koppelen. Dit lukt echter niet, ik krijg steeds een foutmelding na het opgeven van de laatste 5 cijfers van mijn rekeningnummer: Te veel records gevonden.
daaronder staat de tekst ‘mijn rekening nummer klopt wel’, daar kan ik op klikken maar vervolgens kom ik in een leeg scherm..
Hey Martijn,
Heb hetzelfde problem nu als jij, dat er teveel records gevonden worden bij het toevoegen van abonnement aan mijn account,
Tevens tweemaal met de klantenservice gebeld over het toevogen van de abonnement aan mijn account en kreeg de reactie dat ik gebeld zou worden. Tot nu toe heb ik daar geen succes mee gehad.
Heb je al iets van een reactie of is het je verder gelukt om het abonnement toe te voegen aan je account?
Hoi
Als ik het goed begrijp, kun je niet inloggen op de Odido Online TV app omdat je eerst het abonnement moet koppelen via de Mijn Odido app, klopt dat? Het probleem met de foutmelding komt me bekend voor en lees ik de laatste tijd weer wat vaker jammer genoeg.
Kun je een foto maken van de foutmelding, het lege scherm en dan wat er gebeurt als je een andere browser gebruikt? Ik zet het dan meteen door en probeer het voor je te fixen!
Helaas nog niet gelukt. Ik heb nogmaals gebeld en heb mijn Tv klantcode en pincode ontvangen dus kan nu wel tv kijken maar mijn abonnement is nog niet gekoppeld aan mijn account. Ik word hier nog over teruggebeld.
via onderstaand topic wel een eerste reactie gehad van Odido:
Hi
daarin heb ik ook een screenshot van de foutmelding gepost.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.