Skip to main content

abonnement nog steeds in oplevering en ander telefoonnummer niet

  • 17 June 2024
  • 9 reacties
  • 101 Bekeken

12 juni heeft de monteur van Guidion ons aangesloten op glasvezel. Hiervoor waren wij glasvezelklant bij Caiway. In eerste instantie leek de aansluiting helemaal goed te zijn gegaan. Toen ik later die dag ging bellen, bleek dat ik een ander vast telefoonnummer had, ondanks dat ik in de middag een mailtje van Tele2 had ontvangen waarin stond dat ik was aangesloten en dat mijn telefoonnummer binnen een half uur zou worden overgezet (vanuit caiway)

Ik heb direct telefonisch contact opgenomen met Odido en zij gaven aan eraan te gaan werken. Echter, zaterdag had ik nog steeds niet mijn oude telefoonnummer en heb ik wederom gebeld. Vandaag staat mijn abonnement nog steeds op 'abonnement in oplevering'. Volgens caiway is het een simpele handeling vanuit odido zodat caiway het abonnement pas echt kan beëindigen  kortom tot die tijd betaal ik ook mijn duurdere caiway abonnement nog door waar ik ook niet blij mee ben. 
 

Ik verzoek u vriendelijk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en mijn abonnement definitief op te leveren. 

9 reacties

Beste Winnie,

Wat vervelend om te horen dat uw oude vaste nummer nog niet is overgezet naar Odido en dat u nog steeds betaalt voor uw duurdere Caiway-abonnement. Helaas ben ik geen medewerker van Odido, dus ik kan dit niet voor u regelen. Ik raad u aan om contact op te blijven nemen met Odido zodat zij uw nummer zo snel mogelijk kunnen overzetten en laten werken. Meer kan ik momenteel helaas niet voor u doen, maar ik hoop uiteraard dat dit snel wordt opgelost.

Ik wens u nog een fijne avond en aarzel niet om contact op te nemen als u verdere vragen heeft.

Met vriendelijke groet,
Kyomi

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Winniebk, handig dat je hier een topic voor aanmaakt, inmiddels hebben we namelijk meer informatie over ons verzoek om je oude nummer over te nemen ontvangen! Ons verzoek om het nummer tot overname wordt afgewezen omdat het nummer op een ander adres of onder een andere naam dan het aangevraagde adres geregistreerd staat. Klopt het dat het om een verhuizing gaat? Zou je in dat geval je oude adres via een privébericht naar mij toe kunnen sturen? Ook stuur ik je via een privébericht het nummer toe waarvoor wij een aanvraag hebben gedaan. Graag raad ik je aan om dit nummer goed te controleren want het zou ook kunnen dat er ergens een typefout in zit waardoor we een ander nummer proberen op te vragen dat logischerwijs niet op je adres staat.

Ik ben benieuwd, ik help je heel graag aan een snelle oplossing! 🙂

Wat gek ik woon al 16 jaar op hetzelfde adres. Dus het is geen verhuizing. Ik heb even alle informatie van caiway en odido gecontroleerd maar zowel adres als telefoonnummer zijn bij beiden identiek. 

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor je snelle reactie @Winniebk! Ik ga een nieuw verzoek voor je indienen met je informatie, ik laat het je weten zodra ik hier meer over weet (ik vermoed binnen een aantal uur).

Ik ga mijn uiterste best doen om ditmaal wel je nummer erdoorheen te krijgen!

Ik heb je in een privé bericht meer informatie gestuurd. Ik hoop dat het snel is opgelost en dank je wel voor je moeite tot nu toe

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor de extra informatie @Winniebk, dat is zeker handig! Graag gedaan en ik laat het je weten zodra ik meer over de aanvraag hoor. 😄

Reputatie 7
Badge +4

Ik had verwacht dat er al een reactie zou zijn, alleen hebben we nog geen antwoord op het nieuwe verzoek voor het overnemen van je nummer gekregen. Morgenochtend kom ik hier in je topic terug en ik verwacht dat er morgenochtend meer bekend is. 

Ik blijf dit voor je in de gaten houden @Winniebk!

Reputatie 7
Badge +4

Heel goed nieuws @Winniebk, ik ben er voor jullie achteraan gegaan en letterlijk minuten geleden hebben we het nummer mogen overnemen. Vanaf nu staat je oude vertrouwde nummer weer op jullie telefoon geregistreerd! Ik ben blij voor jullie dat het is gelukt en ik wens je alvast heel veel belplezier toe. 😃

Dat is goed nieuws! Dank je wel. Ik ben blij dat het gelukt is. 

Reageer