Skip to main content

Hi, 

Als ik mijn huidige dsl abonnement zou aanpassen naar bijv. een met hogere snelheid, en binnen een paar maanden wil switchen naar Glasvezel, moet ik dan het nieuwe dsl abonnement ‘uitzitten’? (Van 1 jaar)

Een vergelijkbare vraag (met antwoord) zou in de community ook staan, maar ik kan m niet vinden! 
help.. 

Als de upgrade naar een hogere snelheid nog steeds te bestellen is volgens de postcode checker, dan kun je die inderdaad bestellen. 

De optie van tijdens een contract overstappen naar T-Mobile glasvezel is altijd mogelijk zonder afkoopsom van de DSL.

Maar het zou kunnen dat als de glasvezel eraan komt dat de bestel mogelijkheid van DSL wordt dichtgezet.

Dag Eric, dank voor je reactie. Je schrijft:
“De optie van tijdens een contract overstappen naar T-Mobile glasvezel is altijd mogelijk zonder afkoopsom van de DSL.”

Ik vrees dat ik dat laatste niet begrijp. Ik zal de vraag anders stellen. 
Zal ik een aangepast/gewijzigd abonnement bijv. van 50, naar 100 mbit. voor 12 maanden moeten doorbetalen, en, als ik dat zou willen, daarbovenop/daarnaast mogelijk een glasvezel abonnement betalen? 

sorry dat ik het niet eenvoudiger kan beschrijven. ben ik niet goed in..

Hallo @Tychoon 

Het wijzigen van je internetsnelheid en overstappen van DSL naar glasvezel hebben beide geen gevolgen voor de looptijd van je contract dus je hebt dan geen nieuw contract.

Je kan beide zelf regelen in je My T-Mobile account.

Als je via my-tmobile nu de snelheids verhoging doorzet wordt er geen nieuwe aansluiting geleverd en dus ook geen nieuw contracttermijn gestart, alleen een hogere snelheid geleverd. Wel kan het zijn dat je een oud prijsplan hebt, dan zijn er andere klant voordeel voorwaarden..

Als Glasvezel op jouw adres mogelijk wordt dan kun je altijd daarheen overstappen.  

Ik zou dan overgaan op een nieuw prijsplan. Is dit dan wel een wisseling/ vernieuwing van contract ? (waar ik 12 maanden aan vast zit)

Hallo @Tychoon 

Het wijzigen van je internetsnelheid en overstappen van DSL naar glasvezel hebben beide geen gevolgen voor de looptijd van je contract dus je hebt dan geen nieuw contract.

Je kan beide zelf regelen in je My T-Mobile account.

Dank. Maar bij ingang/overgang van een ‘nieuw prijsplan’ schijnt het toch wat ingewikkelder te liggen. Hoor ik van ene Eric. 

ik laat het even zitten denk ik. 

@Tychoon

Nee hoor, met een snelheidswijziging ga je geen nieuwe contract aan zoals aangegeven.

Prijzen kunnen wel wijzigen maar dat heeft geen invloed op de looptijd van je contract.

Reageer