Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen in Mijn Odido lukt niet

  • 18 June 2024
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb bij Odido een Internet abonnement afgesloten maar het lukt mij helaas niet om deze te koppelen aan mijn account. Zodra ik de stappen doorloop via de website dan krijg ik uiteindelijk deze foutmelding: “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”

 

Waarschijnlijk moet er nog iets ontkoppeld worden aan mijn account?

5 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @BastiaanN, ik ben gelijk met je mee gaan kijken, alleen zie ik nog geen actief account staan op het e-mailadres wat gekoppeld staat aan je abonnement. Zou je willen proberen om op dit e-mailadres een account aan te maken en je abonnement eraan te koppelen? Mocht je hier ook een foutmelding op krijgen, laat me dan weten welke melding je precies krijgt. Dan ga ik verder aan de slag voor je! 

Dag @Nora van Odido,

Ik heb al een email adres waarop ik een account bij jullie heb en wil het abonnement graag hieraan koppelen. Op dit email adres heb ik ook een paar dagen geleden een mobiel abbonement bij jullie afgesloten. Eigenlijk had het internet abonnement ook op dit emailadres moeten staan. 

Dit email adres is "b-tmobile" en de rest is hetzelfde als bij het internet abonnement. 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @BastiaanN, zou je mij een privébericht willen sturen met het e-mailadres waar je al een bestaand account op hebt? Dan kan ik hier gelijk naar kijken voor je! 

 

@Nora van Odido  Ik heb de volgende stappen gevolgd:

  1. Klik op “Bestaand abonnement toevoegen”
  2. Kies voor internet
  3. Postcode en huisnummer invullen
  4. Geboortedatum invullen
  5. Bevestigingscode invullen

Ik heb een nieuw account aangemaakt, daarmee is het wel gelukt.

Reageer