Skip to main content

De monteur heeft 14 september alles aangesloten. Alles werkt naar behoren maar in onze app blijft het Abonnement in Oplevering.

Betekent dat wij fout na foutmelding krijgen (het bekende Oeps scherm) wanneer wij in de portal proberen Opnemen voor 5 Euro per maand extra willen activeren.

Klantenservice zegt dat het doorgezet is naar Technisch Support. Kan 3 dagen duren.

Geen resultaat, werkt niet. 1 week Odido en nu al frequent contact met de Klantenservice.

Wie bij Odido handelt dit af en zet het om naar Abonnement opgeleverd zodat wij functie Opnemen kunnen gebruiken?

Welkom op onze community! @Moon1359 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aankaart. Ik vermoed dat de order niet goed doorloopt. Ik zoek graag voor je uit wat de status hiervan is! 

Wil je in jouw community profiel je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegen? Dan is de verificatie compleet en kan ik je meteen verder helpen! 

Geef je mij een seintje als je zover bent?

Alles ingevuld dus aub zsm oplossen.

Hi @Moon1359, bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb het meteen voor je in orde gemaakt. Het abonnement staat nu zoals het moet! 

Dank

Dat betekent tevens dat Ziggo afgerond had moeten worden op 14 September. Nu betalen wij 1 week extra met de eindafrekenjng met Ziggo (zojuist ontvangen) omdat jullie verzaken om onze aanvraag direct af te handelen. Het blijft dus een week liggen en was blijven liggen bij Odido totdat wij aan de bel trokken. 

Kan dit aub verrekend worden? 

Kan je de factuur hier met mij delen @Moon1359? Zorg ervoor dat er geen persoonlijke gegevens opstaan. Dan zal ik die week voor je vergoeden. 

Hoi @Moon1359 en @Tommie van Odido ,

Als het Odido abonnement nog niet opgeleverd in de portal staat wordt het abonnement nog niet gestart en dus ook niet in rekening gebracht. Je betaald nu nog wel een week aan Ziggo, maar totdat het abonnement bij Odido in de systemen ook opgeleverd is betaal je niets aan Odido. Je maakt dus geen dubbele kosten.

Reageer