Hoi,
Sinds een half jaar heb ik glasvezel van T-Mobile. De aansluiting was wat moeizaam verlopen, maar na tweemaal een monteur langsgehad te hebben, werkte het. Begin vorige maand kwam ik er, toen ik eens de facturen wilde controleren, achter dat er nog helemaal geen facturen (en afschrijvingen dus) geweest waren. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice, waarnaar de oorzaak relatief snel gevonden was:
Het abonnement had nog de status ‘Abonnement in oplevering’. Dit was omdat het de eerste monteur niet gelukt was om het werkend te krijgen, waarna er een monteur van het glasvezelnetwerk gekomen is om dit op te lossen. Waarschijnlijk is deze tweede monteur vergeten om aan te geven dat het nu wel werkt.
Afijn, dit heb ik gemeld bij de klantenservice (3 maart), waarna ik een mail kreeg met de mededeling dat het doorgezet was naar de technische dienst; ik zou binnen vijf werkdagen meer horen.
We zijn nu even verder, en het is nog niet opgelost. Ik heb net geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar daar is nauwelijks doorheen te komen, dus probeer ik het via deze route.
Hoewel gratis internet prima is, lijkt me dat niet de bedoeling. Kan iemand me verder helpen?
Met vriendelijke groet,
Jaap