Skip to main content

Hoi,

Sinds een half jaar heb ik glasvezel van T-Mobile. De aansluiting was wat moeizaam verlopen, maar na tweemaal een monteur langsgehad te hebben, werkte het. Begin vorige maand kwam ik er, toen ik eens de facturen wilde controleren, achter dat er nog helemaal geen facturen (en afschrijvingen dus) geweest waren. Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice, waarnaar de oorzaak relatief snel gevonden was:

Het abonnement had nog de status ‘Abonnement in oplevering’. Dit was omdat het de eerste monteur niet gelukt was om het werkend te krijgen, waarna er een monteur van het glasvezelnetwerk gekomen is om dit op te lossen. Waarschijnlijk is deze tweede monteur vergeten om aan te geven dat het nu wel werkt.

Afijn, dit heb ik gemeld bij de klantenservice (3 maart), waarna ik een mail kreeg met de mededeling dat het doorgezet was naar de technische dienst; ik zou binnen vijf werkdagen meer horen.

We zijn nu even verder, en het is nog niet opgelost. Ik heb net geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar daar is nauwelijks doorheen te komen, dus probeer ik het via deze route.

Hoewel gratis internet prima is, lijkt me dat niet de bedoeling. Kan iemand me verder helpen?

Met vriendelijke groet,

Jaap

Hallo @Inoid 

Ik weet niet of een moderator vandaag nog gaat reageren en anders doen ze dat morgen, ik had dit ook en samen met een moderator en de Back Office hebben we dit opgelost 👍


Goedemorgen @Inoid, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Ik heb aan onze specialisten gevraagd of jouw aansluiting vandaag nog aangemeld kan worden bij de operationele afdeling. Zo start de facturatie straks officieel en is het abonnement echt van start. Heel veel plezier met jouw aansluiting! Als er ooit vragen zijn, deel ze met de Community. We helpen en denken dolgraag mee! 


Halo,

Mooi dat dit geregeld kan worden!

Is er iets nodig van mijn kant om dit gedaan te krijgen? De abonnement status staat namelijk nog steeds op ‘Abonnement in oplevering’.

 

Mvg. Jaap


@Inoid als het goed is moet alles nu goed staan. Ik zie in de My T-Mobile en in ons systeem alles correct. Zou je dit kunnen checken?


Hoi @Tommie ,

Ja, het is nu wel gelukt, bedankt!

Mvg. Jaap


Reageer