Skip to main content

Hoi,

Er gaat hier glasvezel worden aangelegd in de straat. Ik heb daarom een glasvezel abonnement bij jullie besteld. Ik kon kiezen voor eerst DSL en vervolgens de overstap naar glasvezel zodra deze zou zijn aangelegd óf voorlopig niets totdat glasvezel er was. Ik had voor dat laatste gekozen.

De aanleg lijkt nu allemaal toch flink langer te duren dan gehoopt. Ik zou daarom graag in de tussentijd toch al mijn abonnement al willen laten ingaan op de DSL-lijn. Zodra de glasvezelverbinding hier daadwerkelijk is aangelegd wil ik daarop overstappen.

Ik zie dat deze optie (DSL gevolgd door glasvezel zodra beschikbaar) voor nieuwe bestellingen nog steeds beschikbaar is op mijn adres. Kan mijn bestelling dusdanig worden aangepast dat ik ook alvast DSL-internet heb?

Groeten,

Hoi @EtenEtenEten, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Het is niet mogelijk om op DSL te leveren. KPN is sinds begin dit jaar actief bezig met de copper-phaseout wat betekent dat DSL langzaamaan uitgefaseerd wordt. De koperlijnen worden stuk voor stuk dichtgezet en er kan niet meer op DSL aangesloten worden. De optie blijft administratief gezien wel beschikbaar, maar kan technisch niet opgeleverd worden. Sorry voor het ongemak! 

Klopt dit ook voor mijn adres? Ik kan namelijk bij andere aanbieders (waaronder rechtstreeks bij KPN) wél een DSL-aansluiting krijgen. 

Hoi @EtenEtenEten, welkom op de Community van Odido! 🙋‍♂️

Het is niet mogelijk om op DSL te leveren. KPN is sinds begin dit jaar actief bezig met de copper-phaseout wat betekent dat DSL langzaamaan uitgefaseerd wordt. De koperlijnen worden stuk voor stuk dichtgezet en er kan niet meer op DSL aangesloten worden. De optie blijft administratief gezien wel beschikbaar, maar kan technisch niet opgeleverd worden. Sorry voor het ongemak! 

Klopt dit ook voor mijn adres? Ik kan namelijk bij andere aanbieders (waaronder rechtstreeks bij KPN) wél een DSL-aansluiting krijgen. 

Hoi @EtenEtenEten, ik heb het meteen nagekeken! Dit geldt inderdaad ook voor jouw adres. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Reageer