Skip to main content
Beantwoord

Abonnement afsluiten zonder router


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, ik wil een abonnement afsluiten bij T-mobile thuis voor glasvezel internet. Nu begrijp ik dat je de zyxxel router kan omzeilen en direct kan aansluiten op mijn deco x50 hoofdunit. Betekent dit ook dat ik een abbo kan afsluiten zonder aansluitingskosten (Geen router)? 

 

Hoe moet ik dit doen?

MvG

 

Stephan Boer

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @Stebo85, welkom op onze Community!

Het is inderdaad mogelijk om je eigen apparatuur aan te sluiten. Het is echter niet mogelijk om een abonnement af te sluiten zonder ons eigen modem. Wij kunnen namelijk alleen een stabiel netwerk garanderen met ons eigen apparatuur. Wij kunnen eigen apparatuur van klanten ook niet uitlezen en troubleshooten. Als je dan ook maar enige issue's ervaart met je verbinding, zullen we altijd vragen om ons eigen modem aan te sluiten en al je eigen apparatuur los te koppelen. Daarnaast is het ook van belang dat de monteur van Guidion de installatie volbrengt, als hier iets mis gaat zijn wij aansprakelijk. Als je zelf aan het glasvezel gaat zitten en er gaat iets kapot, dan heb je geen garantie. Ook voor administratieve redenen moet Guidion langskomen, hij zal de verbinding controleren en als alles het doet geeft hij/zij een seintje naar ons dat alles werkend is opgeleverd. Dan loopt je order ook door zoals het moet. Gebeurt dit niet, dan blijft je order hangen, dan kun je geen bestellingen of aanpassingen aanbrengen op je abonnement. 

 

Als alles geïnstalleerd is door Guidion en alles werkt, dan kun je je eigen router aansluiten!

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • Antwoord
  • 13 juli 2023

Hi @Stebo85, welkom op onze Community!

Het is inderdaad mogelijk om je eigen apparatuur aan te sluiten. Het is echter niet mogelijk om een abonnement af te sluiten zonder ons eigen modem. Wij kunnen namelijk alleen een stabiel netwerk garanderen met ons eigen apparatuur. Wij kunnen eigen apparatuur van klanten ook niet uitlezen en troubleshooten. Als je dan ook maar enige issue's ervaart met je verbinding, zullen we altijd vragen om ons eigen modem aan te sluiten en al je eigen apparatuur los te koppelen. Daarnaast is het ook van belang dat de monteur van Guidion de installatie volbrengt, als hier iets mis gaat zijn wij aansprakelijk. Als je zelf aan het glasvezel gaat zitten en er gaat iets kapot, dan heb je geen garantie. Ook voor administratieve redenen moet Guidion langskomen, hij zal de verbinding controleren en als alles het doet geeft hij/zij een seintje naar ons dat alles werkend is opgeleverd. Dan loopt je order ook door zoals het moet. Gebeurt dit niet, dan blijft je order hangen, dan kun je geen bestellingen of aanpassingen aanbrengen op je abonnement. 

 

Als alles geïnstalleerd is door Guidion en alles werkt, dan kun je je eigen router aansluiten!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 juli 2023

Ik heb al een glasvezel aansluiting, dus lijkt me een kwestie van de router inpluggen toch?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 13 juli 2023

@Stebo85 in principe wel. Maar ook dit zal Guidion moeten doen om de order goed te laten verlopen. Anders komt deze als nog vast te zitten.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen