Skip to main content

Waarom kan odido geen 2 bestellingen doen of pakketen uitzetten of afmelden wanneer er een aanvraag loopt? Ik wil namelijk viaplay uit mijn pakket hebben maar dat kan niet omdat er een aanvraag voor glasvezel loopt. Dit is toch belachelijk. Moet je de hele aanvraag afzeggen dan uitzetten en dan opnieuw een aanvraag doen. Wat wel kan is een pakket aanzetten. Ja logisch, hier krijg odido meer geld voor.

Loopt al een aanvraag sinds November en nog steeds kan ik niks aanpassen.

Waarom heeft odido hier geen passende oplossing voor???

Hi @Wim Visser, ik geef je graag meer duidelijkheid! Je kunt niks in jouw abonnement aanpassen wanneer er nog een bestelling loopt. Zowel het aanzetten als uitzetten werkt niet. Ik heb nog gekeken of ik via de achterkant Viaplay voor je kon uitzetten, maar ook dit was niet mogelijk. Ik ben het zeker met je eens dat het makkelijker was als we alsnog wijzigingen aan het abonnement konden aanbrengen. Ik zie wel dat de patch installatie gepland staat voor 21 februari. Ik kan voor nu verder niet inzien of dit gelukt/afgerond is. Maar mocht het gelukt zijn, dan ga ik er vanuit dat jouw Glasvezelaanvraag snel doorloopt en dat je Viaplay alsnog kunt uitzetten hierna. Mocht je echt niet meer kunnen wachten met Viaplay uitzetten, dan is voor nu de enige optie om de netwerkmigratie te annuleren en dan Viaplay eruit te halen. Maar dit zou ik niet aanbevelen. 

Goedemiddag,

Ik heb op 25/8 mijn tv abonnement opgezegd. Nu wil ik ook graag overstappen naar glasvezel maar ik kan dit niet aanvragen omdat er een bestelling loopt (het stopzetten van tv). Helaas zit daar een opzegtermijn aan vast van een maand. Omdat ik een betere verbinding nodig heb voor het thuiswerken, is het van belang dat we zsm over kunnen naar glasvezel. Is er een manier om toch alvast glasvezel aan te vragen ondanks de lopende wijziging? Dit lijkt me zonde van de tijd en ik begrijp niet dat deze twee dingen niet tegelijk kunnen worden geregeld. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Rita 

@ritaam Ik begrijp goed dat je niet kan wachten op Glasvezel en als ik dit voor je kon regelen, had ik dit meteen gedaan. Echter is het systematisch niet mogelijk voor mij om een andere bestelling te plaatsen als deze nog niet is afgerond. 

Uiteraard help ik je graag verder wanneer dit wel het geval is! 

Reageer