Skip to main content

Abo snelheid aanpassen?

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zodra het was aangekondigd dat er glas kwam in de gemeente Hoorn heb ik het aangevraagd.
Het ligt nu in de straat, alleen nog even het laatste stukje naar de meterkast aansluiten (wacht vol ongeduld).

Maar ondertussen zijn er nieuwe snelheden, op het moment dat ik bestelde was er max 1Gbit.

Om er zeker van te zijn dat ik de stabielere xgspon aansluiting krijg wil ik graag over naar 2Gbit, maar dat kan niet via de online omgeving. 

Hoe regel ik dat?

Uitgelichte reactie

15 januari 2024

Hi @Lomax_hjs, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke bericht. Het is niet mogelijk om je abonnement aan te passen als je nog niet opgeleverd bent. Zodra je opgeleverd bent en dit te zien is in Mijn Odido, kun jij de snelheid verhogen naar 2 Gbit/s. Dit kan dan ook gemakkelijk in Mijn Odido. Hopelijk ben je snel opgeleverd en kun je snel genieten van ons supersnelle glasvezel. 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13918 reacties
  • 15 januari 2024

Hi @Lomax_hjs, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke bericht. Het is niet mogelijk om je abonnement aan te passen als je nog niet opgeleverd bent. Zodra je opgeleverd bent en dit te zien is in Mijn Odido, kun jij de snelheid verhogen naar 2 Gbit/s. Dit kan dan ook gemakkelijk in Mijn Odido. Hopelijk ben je snel opgeleverd en kun je snel genieten van ons supersnelle glasvezel. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 januari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Lomax_hjs, welkom op onze Community!

In theorie is er dus een kans dat ze 2x langs moeten komen?
Eerste keer om de aansluiting te maken en een 2de keer om de aansluiting te vervangen omdat ik een verhogen wil.

Neem aan dat ze bij ODF niet zo dom zijn, zal dus wel loslopen en ik krijg gelijk een xgspon  kastje.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen