Skip to main content
Beantwoord

Aanvragen klantvoordeel bij Odido Internet + Ben sim only

  • 21 May 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Hi!

Binnenkort gaan mijn partner en ik verhuizen en we overwegen nu om glasvezel af te nemen bij Odido en dan ook allebei een sim-only te nemen bij Ben. We zouden dan aanspraak maken op het klantvoordeel.

 

Stel dat we alles laten in gaan op 27 juli, is het klantvoordeel dan gelijk al vanaf die datum actief? Bij het afsluiten wordt er gevraagd of ik nu al een abonnement van Ben heb, maar technisch gezien is dat nog niet het geval. Ik weet niet of die check al gedaan wordt gelijk bij het afsluiten of pas op de ingangsdatum. Ik vind het ook geen probleem om eventueel een contract van Ben naar de klantenservice te sturen ter verificatie.

Bij KPN hebben we toen een keer hetzelfde gedaan, maar toen kregen we te horen dat er in het systeem nog geen abonnement stond, dus het is pas een maand later in gegaan. Het liefst zou ik voorkomen dat we weer een maand moeten overbruggen. 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Hammerpawn ,

Klantvoordeel gaat pas in nadat beide abonnementen actief zijn. Je kunt bij het aanvragen wel alvast aangeven dat je Klantvoordeel wilt zodat je de juiste kortingen ziet. Deze kortingen worden door de systemen dus pas toegepast nadat beide actief zijn. Afhankelijk of de glasvezel al aanwezig is zal die 27e juli een wensdatum /streefdatum zijn. 

Reageer