Vorig jaar is de provider waar ik mijn internet van afnam door conflicten met de netwerkbeheerder afgesloten van het kabelnetwerk. Omdat we binnen een maand glasvezel zouden krijgen (netwerk KPN) zijn we geen contract aangegaan met een andere provider. Voorkeur gaat momenteel uit naar T-Mobile (gezien combinatie met mobiel en goede prijs/netwerk). Inmiddels een half jaar en twee uitstellen verder hebben we nog geen glasvezel. We zitten nu echt in de situatie dat we, vanwege thuiswerken, per direct een stabiele internetverbinding nodig hebben.
De gangbare wegen van T-Mobile support lijken geen oplossing te kunnen bieden. Zo kom ik bij het klikken op de chat bij T-Mobile Thuis steeds bij Mobile. Heb slechte ervaringen via telefoon (algemeen) omdat dan t.o.v. schriftelijk vaak misverstanden ontstaan. E-mail hebben ze ook niet. Mijn vragen zijn uitgetypt vrij duidelijk:
-
Als ik nu Internet via ADSL bestel, kan ik dan (per direct) als tijdelijke overbrugging de beschikking krijgen over een 4G hotspot met onbeperkte data?
-
Zodra glasvezel van KPN gereed is (stond op planning voor deze maand), kan ik dan kosteloos overstappen naar dit netwerk?
-
Als ik gebruik wil maken van de combinatiekorting met mobiel, geld dat dan (gezien de overname) ook voor een Tele2 Unlimited abonnement?
-
Mocht ik zelf de combinatie met een T-Mobile Unlimited abonnement nemen, kan deze dan eerder dan het ADSL abonnement worden opgeleverd (binnen enkele dagen) zodat ik daar wel al gebruik van kan maken? Dit kan ik niet aangeven bij de bestelling.
Is er iemand die al ervaring heeft met een vergelijkbare situaties en met T-Mobile tot een oplossing is gekomen?