Beste,
Ik heb op [x] glasvezel abonnement via jullie aangesloten, helaas hebben jullie door allerlei redenen het abonnement na 8 maanden kunnen opleveren.
Oorspronkelijke abonnement was een aanbieding van €30,- p/m voor elk willekeurige snelheid. Bij de initiële aanvraag was er 100mbit voor eerste 8 maande voor 30 euro aangevraagd incl. televisie aansluiting met 1 tv box. Maar met je collega’s was 1000 mbit snelheid afgesproken, waarbij je collega aangaf dat het lastig wordt en dat we het beter kunnen wachten totdat het gerealiseerd was en zouden we het via mijnt-mobile kunnen wijzigen, want de kosten (30 euro) zou eerste 8 maanden toch het zelfde blijven. Zo afgesproken, maar helaas hebben jullie de aansluiting pas kunnen realiseren na het aflopen van de 8 maanden, waardoor ik niet binnen de aanbieding meer viel.
Jullie hebben het enorm veel tijd genomen om het te realiseren met enorm veel hoofdpijn bezorgd, waarbij ik zelf met Gideon en ODF moest schakelen. Bijna 15 keer geschakeld, waarbij ik van het kastje naar het muur werd gestuurd. In de meeste gevallen helaas het zelfde verhaal opnieuw moeten horen. Uiteindelijk gerealiseerd, maar dus niet mogen gebruik maken van de 1000 Mbit en de 8 maanden abonnement van 30 euro per maand. Ik heb meerdere keren getracht om de contract te breken, omdat het maar steeds niet aangesloten kon worden.
Alhoewel een sales collega opdracht gegeven had aan een support medewerker om dat te realiseren en/of de snelheid aan te bieden en de kosten te compenseren, daarna nog meerdere keren hierover gebeld en jammer genoeg hoor ik uiteindelijk dat er niets meer aan gedaan kan worden.
Het issue is ook dat ik dubbele kosten heb gemaakt met mijn oude provider. Dat was al opgezegd en jullie bleven maar uit met de verbinding, waarbij ik toch een andere erbij moest.
Hoe kan dit opgelost worden?
Kon niet zo makkelijk een formulier vinden waar je een klacht in dienen en met de chatbot blijf je in de loop en een medewerker blijft maar doorverwijzen naar de website voor klacht.