Skip to main content

Hi Odido community,

 

Ik heb een glasvezel aansluiting bij Odido besteld, als het goed is, is er al een aansluiting aanwezig op mijn adres. Ik kreeg een mail van odido dat de aansluiting 10 mei zou plaatsvinden en ik heb vervolgens een afspraak gepland met de monteur op 12 mei. Echter wanneer ik nu inlog op odido, staat er dat de aansluiting 13 mei wordt geactiveerd. Gaat dit dan wel goed of is er iets mis gegaan? 

 

Hi @Thomas8501, ik wil je allereest van harte welkom heten bij ons en op onze Community! 😄 Ik kan me goed voorstellen dat je nu vragen hebt over wanneer jouw aansluiting precies geactiveerd gaat worden. Ik ben dit daarom direct voor je na gaan kijken en ik zie dat dit nu op 12 mei gepland staat! De monteur zal nadat hij alles heeft geïnstalleerd ervoor zorgen dat ook het abonnement bij ons geactiveerd wordt. Dit loopt dus helemaal goed en je hoeft je hier geen zorgen om te maken! 


Reageer