Eind mei ben ik overstag gegaan met het afsluiten van een abo bij Odido. Glasvezel is m.i. de weg naar de toekomst en aangezien het aanbod financieel aantrekkelijker is dan bij Ziggo was de beslissing snel gemaakt. Aansluiting zou in eerste instantie in juli, augustus of september plaatsvinden. Dit is echter al een paar maal vertraging opgelopen. Volgens de laatste email is dat nu oktober of november.
De glasvezel zelf is al doorgetrokken naar de voorzijde van mijn woning (tijdens mijn vakantie, zonder afspraak).
Uiteraard snap ik best dat er soms wat vertraging optreedt. Maar drie maanden vind ik wat overdreven. De helpdesk kan mij niet helpen en kan alleen melden dat ik nog even geduld moet hebben.
Wanneer mag ik een afspraak verwachten? Ik zit nu nog vast aan een abo waar ik zo snel mogelijk van af wil.
De onderstaande email heb ik al drie maal ontvangen met elke keer een andere verwachting erin:
Jouw Glasvezelaansluiting
Onze netwerkpartner is druk bezig met het plannen van de werkzaamheden om supersnel Glasvezel bij je aan te leggen.
We verwachten rond september - oktober de Glasvezelaansluiting bij je in huis te kunnen plaatsen.Let op: Dit is een voorlopige datum, de planning kan wijzigen afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden. We laten je de definitieve datum voor het plaatsen van de glasvezelaansluiting in je woning zo snel mogelijk weten.
Zijn er ervaringen binnen de community die dit ook hebben meegemaakt en al drie maal zo'n email hebben ontvangen? Wat mij het meest opvalt is dat er geen excuses worden gemaakt en de verwachting, op z'n minst, ontzettend vaag is.