Beste,
Afgelopen December besloten om over te stappen naar T-mobile thuis, daar ik al jaren naar tevredenheid een mobiel T-mobile abonnement heb.
De afspraak gemaakt voor installatie en zelfs de opzegservice voor ons KPN abonnement verliep prima.
Tot afgelopen vrijdag, ik heb de middag vrij genomen van mijn werk omdat de afspraak met Guidion telecom gepland stond voor 14:30 en 16:30.
Helaas tot 16:50 niemand gezien, toch maar een belletje doen naar Guidion, monteur had vertraging. Deze zou rond 6 uur komen.
Spijtig te horen, maar goed het is niet anders. Net na half 6 kwam de monteur alles installeren, zeer prettig aangezien ons KPN abonnement als was afgesloten en wij sinds vrijdag ochtend geen internet en televisie meer hadden.
Na installatie kreeg ik reeds het gevoel dat er iets niet klopte, ne navraag aan de monteur klopte dit gevoel.
Er was geen signaal, maar geen probleem het signaal komt er na een uur op en dan kunt u televisie kijken en weer internetten.
Ik ga naar mijn volgende klant, mocht er geen signaal komen dan kunt u altijd bellen met de klantenservice tot 9 uur.
Met een onderbuik gevoel sloot ik de deur.
Kwart voor 8 nog geen signaal, ai mijn gevoel was terecht.
Gebeld met de klantenservice het verhaal uitgelegd, uit de reactie van de T-mobile medewerker vernam ik dat het inderdaad klopte wat de monteur mij vertelde. Op enkele kleine details, dat KPN of Reggefiber nodig was om de connectie te maken.
Conclusie geen internet en televisie dit weekend.
Ik weet niet of u kinderen heeft, thuis werkt.. dit gaat niet werken.
Wel kreeg van de T-mobile medewerker een code met 7 dagen onbeperkt internet op de mobiele telefoon van mijn vriendin, dit was kleine pleister op de wond.. een weekend op een Iphone 5 een serie kijken..
Uiteindelijk ons eroverheen gezet en hopelijk is vandaag alles opgelost, sommige dingen lopen nou eenmaal niet altijd vlekkeloos.
Kan gebeuren…
Tot ik vanochtend, 00:13, ik de mail kreeg HET is zover: Je T-mobile thuis abonnement werkt.
Aangezien dit een automatisch gegenereerde mail is blijkt dat het vrijdag reeds bekend was dit wij niet eerder dan vandaag, maandag, zouden worden aangesloten op het T-Mobile netwerk.
Volgens mij is de wereld dermate goed ontwikkeld dat dit absoluut niet meer zou hoeven te gebeuren.
Nu blijkt dat ik dus 2 maal snoeihard ben voorgelogen op 1 dag…hoe moeilijk is het om een eerlijk antwoord te verstrekken?
Een monteur die veel te laat komt, die vervolgens weggaat zonder alles werkend achter te laten, een halve vrije dag minder, voorgelogen en een vervelend gevoel er aan overgehouden...
Dit is nou niet bepaald een goede start.. laat staan dat dit een goed verhaal gaat worden naar bekenden, familie of vrienden.
Graag ontvang ik van u een passende reactie met zeker een bijpassende tegemoetkoming van deze vervelende ‘start’.
Met vriendelijke groet, Kind regards,
Jasper Koebrugge
Beantwoord
Aansluiting T-mobile Thuis glasvezel
Beste antwoord door Brian
Hi Jasper, allereerst excuses voor de vertraging! Je had inderdaad afgelopen vrijdag aangesloten moeten zijn dus dit klopt gewoon. Op het moment dat onze monteur je aan heeft gesloten bleek dat er geen signaal binnen kwam. Wij kunnen dit zelf ook pas vaststellen op het moment dat wij je aansluiten. Als bij het aansluiten blijkt dat er geen signaal binnen komt dan schakelen wij direct de netbeheerder in om dit op te lossen. Afgelopen vrijdag hebben wij ook direct een opdracht uitgezet naar de netbeheerder om je verbinding te herstellen. Zij doen er op dit moment alles aan om dit op te lossen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

