- geen signaal op de glasvezel Kpn zou niet de 16 maar de 17e het signaal erop zetten het is nu over 12:00 uur en nog geen signaal.
- Dan het vervelendste. de monteur vroeg naar de inter actieve tv BOX hierop moest ik hem vertellen dat ik de box met modem moest op sturen, Zie als bijlagen de email van 24-04.
Je hebt van ons apparatuur in bruikleen en die willen we natuurlijk graag terug. Het gaat bijvoorbeeld om je modem, Interactieve TV Box(en) en accessoires.
Zo stuur je je apparatuur terug
Wanneer je je apparatuur terugstuurt, pak dan een gebruikte doos. Bijvoorbeeld een oude schoenendoos of de doos van het Installatiepakket dat je hebt ontvangen van ons. Zo sparen we het milieu ook een beetje!
Stuur 'm binnen 30 dagen na beëindigen van de dienst op, inclusief de apparatuur en accessoires (denk aan adapters, afstandsbediening, HDMI-kabel en eventuele Media Converter), naar:
BNS Data Logistics
O.v.v. T-Mobile Thuis
Ik vraag mij af wanneer ik de actieve tv box krijg toegestuurd.