Geacht forum,
Aangezien het nagenoeg onmogelijk schijnt te zijn voor ODF om überhaupt te communiceren, probeer ik het via deze weg.
Op 1 februari 2023 heb ik een abonnement afgesloten voor glasvezel van (toen nog) T-mobile. Dit heb ik toen gedaan via E-fiber.
Op 30 juni 2023 heeft E-fiber/ODF de glasvezelkabel getrokken in onze straat.
Begin van dit jaar (februari) heb ik het pakket van Odido ontvangen met de benodigde spullen voor het aanleggen van het thuisnetwerk (router/tv box e.d.)
Begin februari zou ODF de kabel naar binnen komen trekken (afspraak gemaakt met een voorman van SPIE aan de voordeur). Toen ODF aan de deur kwam, konden zij de glasvezelkabel niet vinden en gingen onverrichter zaken weer weg.
In april heeft ODF de stoep wederom open gehad en de glasvezel bij de buren naar binnen getrokken maar hebben de genieën bij ons niets uitgevoerd. Hierover heb ik toen contact gehad via de mail maar uiteraard nooit een inhoudelijk antwoord ontvangen.
Op 30 mei had ik een afspraak met ODF waarbij zij niet op kwamen dagen. Toen ik ze telefonisch sprak werd aangegeven dat de afspraak gecanceld was maar dat zij waren vergeten dit te communiceren.
Op 12 juli een mail ontvangen dat door administratieve fouten wij nog geen aansluiting hebben en dat zij het verder oppakken in week 34 en wij een van de eerste zijn die aangesloten zullen worden.
Op maandag 9 september stond dezelfde voorman van SPIE weer aan de deur en heb ik een afspraak gemaakt voor woensdag 25 september. Nu krijg ik onverhoopt een e-mail van ODF dat zij op vrijdag 27 september komen. Wij zijn dan een weekendje weg dus dat is niet mogelijk. Ik heb hierop een mail gestuurd maar verwacht weinig inhoudelijks.
Kortom; we wachten al 1.5 jaar tot ODF hun zooi op orde krijgt en het eens komt aansluiten. Communiceren is totaal niet mogelijk met die gasten. Is het mogelijk dat er via deze weg eens actie ondernomen kan worden?
Ik ben namelijk de incompetentheid van ODF en het complete gebrek tot communicatie volledig beu.