Skip to main content

Vanmorgen Guidion monteur over de vloer om alles aan te sluiten. Echter geen signaal op de glasvezel kabel, dit kon hij niet doen - dus case aangemaakt bij backoffice.

Zou rond de middag gebeld worden, maar niets.

Nu ik hier van alles lees, ben ik bang dat ik nog dagen zonder internet ga zitten..

Hoe kan het dat mn aansluiting nog niet actief is in de patchkast, terwijl ik het al ruim n maand geleden aangevraagd heb ??

Met de voucher voor onbeperkt internet kan ik weinig met 3 kinderen en n vrouw die willen internetten en TV kijken.

Door/met de helpdesk kom ik ook niet verder..

En nu... 

De patch wordt niet door Odido geplaatst maar door de netbeheerder in jouw regio. Als dat nog niet is gebeurd of er iets stuk is op jouw aansluiting zal de netbeheerder dit gaan oplossen. Dat kan inderdaad afhankelijk van de onderliggende problematiek wat langer duren.

Odido kan je nog wel helpen met een Unlimited mobiele data voucher die je op een Ben of Odido sim kunt activeren. Dan kun je op die telefoon een wifi hotspot maken.

Hi Eric,

Dat snap ik…

Maar waarom checkt odido dag vantevoren niet ??

En hotspot op mobiel werkt maar beperkt.. mn kids op zolder hebben daar niets aan .

En je hoort gewoon dus niets meer van odido, ondanks belofte dat er voor de middag contact opgenomen zou worden met me

Zoals ik aangaf, er kan ook een technisch defect of een fout bij de patch te zijn gemaakt. Daarom zal de netbeheerder door Odido worden aangestuurd met een vraag om dit te checken c.q. repareren. 

Geen idee wat de monteur van Guidion je verder heeft toegezegd maar hij zorgt alleen voor de installatie en test van een router, de verdere Odido backoffice processen heeft hij geen rol in.

Blijft raar dat dat allemaal via de backoffice moet gaan..

Waarom hebben ze direct contact met de netbeheerder..

Weet haast wel zeker dat dit voor t weekend nooit opgelost gaat worden 🫣

Vorig jaar ook al paar maanden moeten wachten op werkende lijn.. dus had verwacht dat t na n jaar bij terugkomst wel meteen zou werken.. beetje naïef wellicht

Nu al spijt te krijgen mn terugkomst 🤕

Reageer