Abonnement afgesloten voor appartement in Wageningen centrum. Kreeg mail dat glasvezel nog aangesloten moet worden.
kan ik ergens inzien welke datum dit gebeurd?
Abonnement afgesloten voor appartement in Wageningen centrum. Kreeg mail dat glasvezel nog aangesloten moet worden.
kan ik ergens inzien welke datum dit gebeurd?
Wie is/ wordt de netwerkbeheerder?
wie komt de glasvezel van de stoep in huis aanleggen?
wie sluit de router in huis aan?
wat zijn de telefoonnummers van deze partijen.
waar kan ik de huidige status van de uitvoering inzien?
Of te wel kom eens met info t-mobile.!!!!!
Hoi
Leuk om te horen dat je glasvezel bij ons hebt besteld, ik weet zeker dat het je zal bevallen!
Voor jouw vragen refereer ik graag naar de email die wij je hebben gestuurd op 21 oktober j.l.
“De installatie
We regelen alles graag zo snel mogelijk voor je. Hiervoor moeten er nog een aantal dingen gebeuren:
Eerst moet er in jouw straat een glasvezelverbinding aangelegd worden. Gaat het om nieuwbouw? Dan is het belangrijk dat de andere werkzaamheden aan de meterkast (gas, water en licht) al afgerond zijn, anders kunnen we het aansluitpunt niet in je meterkast plaatsen. Zodra we klaar zijn met de glasvezelverbinding in jouw straat, neemt de netbeheerder contact met je op om het aansluitpunt te plaatsen.
Nadat het aansluitpunt in de meterkast is geplaatst, kunnen we Thuis van T-Mobile bij je installeren. Onze installatiepartner Guidion neemt contact met je op om een installatieafspraak te maken. Uiterlijk twee weken vóór deze installatieafspraak krijg je alvast het installatiepakket met de post. Zodra het pakket verstuurd is, sturen we je een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
Wat doet de monteur?
De monteur hangt eerst het modem op, meestal in de meterkast. Zorg ervoor dat er twee stopcontacten aanwezig zijn in de buurt waar je modem komt. Dit kan ook één stopcontact met een verlengsnoer zijn. Daarna installeert hij jouw diensten en checkt ook meteen je wifi. Meer weten over de installatie? Kijk dan op t-mobile.nl/thuis/monteurservice.”
Ter verduidelijking: de netwerkbeheerder in jouw regio is KPN NetwerkNL. Zij zullen met jou contact opnemen om het glasvezel binnenshuis aan te leggen zodra alle voorbereidingen gereed zijn. Mocht je hen willen contacteren voor meer informatie over de oplevering dan kan dat op 088-0063744. Zij zijn op dit nummer bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.
Ondertussen zijn wij hard voor je aan de slag op alles in orde te brengen, ik hoop dat wij je snel online kunnen krijgen!
Bedankt,
de informatie over kpn was mij niet bekend.
D.
We zijn 2 weken verder en ik weet nog niet wanneer mijn internet verbinding opgeleverd gaat worden.
Waar kan ik een tijdsplanning vinden?
Hoi
T-mobile, Is er ergens een datum bekend wanneer ik mijn aangevraagde internet aansluiting zal kunnen gebruiken?
nu 2 maanden na aanvraag is er nog steeds geen info hierover.
Hoi
Ondertussen houden wij de druk hoog op ze om hier snel progressie in te boeken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.