Ik ben eind november verhuisd en heb half november mijn verhuizing telefonisch doorgegeven, waarbij ik op mijn nieuwe adres een nieuw glasvezelabonnement moest afsluiten. Hiervan kreeg ik direct een bevestiging, maar na de verhuizing geen bericht meer. Na 3x bellen bleek verhuizing niet goed doorgezet te zijn en is dit een maand later alsnog gebeurd. Echter heb ik nog steeds geen bericht gekregen om een afspraak te kunnen maken voor het aansluiten. Na weer een paar keer contact met klantenservice kreeg ik de gegevens van KPN netwerk die de aansluiting van buiten naar binnen zou moeten regelen die me weer door verwezen naar VolkerWessels die helemaal niets laten horen. Ik zit nu 2,5 maand zonder internet en TV zonder uitzicht op wanneer dit er wel gaat komen en ben het een beetje zat om elke week te moeten bellen met de klantenservice hoe het er voor staat. Is er iemand die dit kan oplossen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.