Afgelopen vrijdag is een monteur van Guidion geweest om de glasvezel aansluiting te installeren. Er bleek geen correct signaal. Dat zou later op de dag wel goedkomen dus hij heeft het modem klaargezet zodat alleen de stekker er in hoeft als het rode knipperlampje constant groen zou gaan branden.
Eind van de dag gebeld door Guidion dat er nog een monteur moest langskomen. Afspraak gemaakt voor de volgende week dinsdag.
Op dinsdag geen monteur, eind van de dag Guidion gebeld en die zeggen dat er iemand van Odido langs moet komen. Vandaag Odido gebeld, die zeggen, nee er moet een aannemer komen. Doorverbonden en na wachttijd krijg ik KPN aan de lijn met een keuze menu. Na invoeren keuzes krijg ik de melding “u krijgt een sms met een link naar een contact formulier”.
Ik wil geen contact formulier invullen maar dat er iemand langskomt zoals afgesproken om de installatie van glasvezel internet op te leveren.
Ik kan wel weer met Guidion of Odido bellen maar de klantenservice lijkt mij niet met de juiste personen in contact te kunnen brengen. Iemand hier een idee wat te doen?