Skip to main content

Afgelopen vrijdag is een monteur van Guidion geweest om de glasvezel aansluiting te installeren. Er bleek geen correct signaal. Dat zou later op de dag wel goedkomen dus hij heeft het modem klaargezet zodat alleen de stekker er in hoeft als het rode knipperlampje constant groen zou gaan branden.

Eind van de dag gebeld door Guidion dat er nog een monteur moest langskomen. Afspraak gemaakt voor de volgende week dinsdag.

Op dinsdag geen monteur, eind van de dag Guidion gebeld en die zeggen dat er iemand van Odido langs moet komen. Vandaag Odido gebeld, die zeggen, nee er moet een aannemer komen. Doorverbonden en na wachttijd krijg ik KPN aan de lijn met een keuze menu. Na invoeren keuzes krijg ik de melding “u krijgt een sms met een link naar een contact formulier”. 

Ik wil geen contact formulier invullen maar dat er iemand langskomt zoals afgesproken om de installatie van glasvezel internet op te leveren.

Ik kan wel weer met Guidion of Odido bellen maar de klantenservice lijkt mij niet met de juiste personen in contact te kunnen brengen. Iemand hier een idee wat te doen?

Hoi @Barendvv, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk kunt genieten van onze diensten. Nu ben ik voor je gaan kijken en zie ik in mijn systeem staan dat je de monteur hebt afgewezen omdat je gaat verhuizen. Klopt dit? 

Nee, ik ga niet verhuizen. Heb juist een aansluiting aangevraagd. En zeker de monteur niet afgewezen want ik wil een werkende glasvezel verbinding…

Oke dat is gek @Barendvv, ik zie hier namelijk een reactie van Volkers Wessels Telecom van gisteren om 11:12 dat er is aangegeven dat je gaat verhuizen en geen monteur wilt. Heb je VWT telefonisch gesproken? 

Ik heb een notitie in het ticket gezet om een nieuwe afspraak in te plannen. 

@Tommie van Odido ik heb niemand van VWT gesproken. Er is ook niemand anders op mijn adres die gaat verhuizen, dan zou ik dat toch wel weten (hoop ik ;-)

Hebben ze wel het juiste adres/telefoonnummer? Kunnen we dat anders even in een PB verifieren?

Ik kan niet zien naar welk nummer ze gebeld hebben maar ik gok dat het het nummer is wat ook bij ons bekend is @Barendvv, dit nummer heb ik via PB naar je verstuurd. 

@Tommie van Odido dat is inderdaad mijn nummer. Jammer dat het ergens toch mis gaat want ze hebben mij niet gebeld.

Ik hoop dat ze dit alsnog snel gaan doen?

Ik heb ze een notitie achter gelaten om je nogmaals op te bellen @Barendvv

@Tommie van Odido afgelopen maandag ben ik door iemand van jullie gebeld die ook in een notitie had zien staan dat ik geen aansluiting zou willen omdat ik zou gaan verhuizen. Ook hier aangeven dat dit niet het geval is. Ik wil nog steeds aangesloten worden!

Overigens was het volgens hem nodig dat Guidion langs zou komen. Hij ging een notitie achterlaten dat ze contact opnemen.

Tot nu toe heb ik nog steeds niet gehoord en heb ik nog geen werkende glasvezel aansluiting...

Hi @Barendvv, ik zie dat de desbetreffende collega navraag uitgezet heeft bij de onderaannemer. Op dit moment hebben we nog geen reactie gehad. Hopelijk wordt het spoedig opgepakt! 

Reageer