Beste T-mobile,
Via deze weg zou ik graag mijn onvrede willen delen n.a.v. mijn ervaring met jullie glasvezel aansluiting op onze woning.
vorig jaar augustus heb ik contact gehad met een deurverkoper die namens jullie informeerde over de aanleg van tmobile glasvezel in onze straat en direct ook een aanbod deed voor een abonnement. Gemak dient de mens en dus direct geregeld.
Nadat de glasvezel rond februari al opgeleverd was heeft het nog tot half juli geduurd voordat uiteindelijk dan ook alles was opgelost om vervolgens zonder overleg direct het abonnement te activeren op 14-7. Gevolg is dat ik bijna een maand aan dubbele lasten had voor internet en tv omdat ik uiteraard te maken heb met een opzegtermijn (online.nl).
in de tussentijd rijd ik dagelijks langs grote billboards in de wijk die mij wijzen op jullie nieuwe glasvezel netwerk in onze buurt. Daarop een actietarief dat 5 euro lager is in de eerste 6 maanden dan het aanbod dat ik heb getekend. lijkt mij niet helemaal netjes tegenover de vroege beslissers.
al met al wilde ik dit graag met jullie delen als ook jullie vragen of jullie ons hierin tegemoet kunnen komen.
ik hoor het graag.
groetjes,
Tom