Goedemiddag,
Ik heb dit probleem al aangekaart bij de klantenservice, maar ik heb niet echt het idee dat het probleem juist opgepakt wordt / juist naar mij teruggekoppeld wordt. Dus vandaar nog maar een berichtje op het forum.
Het verhaal is als volgt: na 3 weken gewacht te hebben op de glasvezelinstallie van Guideon is dit eindelijk gebeurd afgelopen maandag. Hierbij was de monteur snel klaar, maar bleek alleen dat er geen internetverbinding was. We hebben toen samen de klantenservice gebeld en het probleem bleek te zitten in installatie in de POP / wijkcentrale. Hier was iets mis gegaan en werd mij verteld dat contact met mij opgenomen zou worden door de “backoffice” en dat dit normaliter binnen 1 of 2 dagen opgelost zou zijn.
Gisteren, na 1 dag, nog maar eens gebeld: geen update, geen duidelijk over wat het probleem is, en geen datum wanneer de netbeheerder de installatie zou doen. Vandaag lang in de wacht gestaan en bleek dat er nog steeds geen enkele stap gezet is en dat mij niet verteld kan worden wanneer de netbeheerder iets gaat doen.
Ik begrijp dat in de huidige situatie het misschien allemaal wat langer duurt, en dat jullie niet de netbeheerder zijn. Daar heb ik begrip voor. Waar ik geen begrip voor heb is dat er totaal niets gecommuniceerd wordt en het probleem nog niet eens opgepakt lijkt te zijn. Helemaal als er beloofd word dat de mysterieuze "backoffice" met mij contact zou opnemen.
Dus nogmaals: is er al contact geweest met de netbeheerder? Wat is het exacte probleem? Wanneer wordt het opgelost / wanneer staat de installatie gepland? Et cetera, et cetera…
Alvast bedankt voor de hulp!