In juni '23 glasvezel aangevraagd, was net in de wijk aangelegd, Odido (toen nog T-mobile) ging van deur naar deur om het te promoten, zou binnen enkele maanden aangesloten worden…
September werd November, November werd december, december werd… inmiddels leven we in maart en kan het volgens ODF nog maanden duren (hang net de telefoon op)…
Gek genoeg zag ik vanochtend wel busje van ODF in de wijk, echter bij ons helaas niet. vrienden van ons (wonen 2 straten verderop) hebben nog geen maand geleden aangevraagd en vanochtend is het naar binnen getrokken bij hun. Blijkbaar sluiten ze niet aan in volgorde van aanvraag.
Collega adviseert me nu om mijn huidige abbonement-aanvraag te annuleren, en dan opnieuw aan te vragen. Dan kom je schijnbaar boven op de stapel en gaat het allemaal wat sneller. Het zou toch niet waar kunnen zijn??
Frustrerend is het wel, heb niet het idee dat Odido pro actief probeert te helpen. Bij vragen krijg ik het nummer van ODF en de boodschap bel zelf maar. Datum van aansluiting wordt doorgegeven (vorig maand kreeg ik te horen dat 13 maart zou worden aangesloten, terwijl ODF meld dat het niet eens ingeplanned kan worden).
Heb nu nog Ziggo, misschien toch maar verlengen bij hun….