Skip to main content

11 november een monteur langsgekomen om alles (internet, tv + bellen) aan te sluiten. Blijkt dat er geen signaal in huis is, dus alles van ziggo weer aangesloten en de garantie van de monteur dat we alles van ziggo konden blijven gebruiken totdat het probleem is opgelost. volgende dag kreeg ik een mail van ziggo dat per direct alles was beeindigd ivm dat de aansluiting van odido gelukt was.

Helaas was dat niet het geval, de monteur had wel op de bon gezet dat de ziggo modem weer teruggeplaatst was, maar daarna melde hij wel dat alles succesvol was geplaatst, en hierdoor hebben we nu geen internet, geen telefoon en geen televisie.

paar keer gebeld met Odido, en kreeg de melding dat alles in gang is gezet om het probleem op te lossen, heeft de hoogste prioriteit, maar ik heb ook contact met Guidion gehad, en die zeggen weer, dat ze nog geen opdracht hiervoor gehad of dat het misschien nog niet is verwerkt. Vreemd, vrijdagavond 10 november een ticket met spoed hiervoor aangemaakt en bij Guidion is het nu nog niet verwerkt, maar hierdoor moeten we maar gewoon afwachten.

Ik weet nu niet meer wat ik moet geloven, maar ik heb het idee dan we van het kastje naar de muur worden gestuurd, want wie ik ook bel, krijg ik te horen: “zij moeten het regelen/doen/opdracht geven”. En in de tussentijd gaan ze het wel een keer oplossen, maar wanneer weten we nog niet.

Had ik nu maar geen gebruik gemaakt van de overstapservice, want dan weet ik zeker dat ik nu nog alles kon gebruiken, en dan had ik wel even extra kosten gehad, maar dat is minder erg dan helemaal niets te kunnen gebruiken

Hoi @corrie2985, goed dat je dit aanstipt, dit is absoluut niet onze bedoeling en ik breng heel graag snel verandering voor je in de zaak! Het liefst zie ik dat je zo snel mogelijk weer verbonden bent met het internet want zoals je zelf terecht aangeeft, dat is momenteel het allerbelangrijkst. Graag kijk ik met je mee hoe ik dit daadkrachtig voor je aan kan pakken, alleen heb je op dit moment nog niet jouw Internet + TV abonnement gekoppeld aan jouw Community account. Daarom wil ik je graag vragen om je klantnummer toe te voegen aan je Community profiel. Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido. Ga hiervoor naar “Instellingen” of “Bewerk profiel” op deze pagina: bewerk profiel Community.

Vervolgens kan ik snel voor je in de bres springen! Heb je ook een Ben of Odido Mobiel abonnement? In dat geval kan en wil ik je heel graag snel met extra data voorzien. Hier ga ik graag voor je achteraan! 💪

er is geen mobiel, dat is juist het probleem, dit is al besproken. Om het probleem op te lossen is dat de lijn zsm opgeleverd wordt

Ik weet niet of Guidion nu wel of niet een opdracht van jullie hebben gehad, want Guidion geeft aan dat ze nog niets binnen hebben en dat zij dan geen monteur op pad kunnen sturen. Alleen jullie kunnen de druk opvoeren zodat ze wel op pad gaan om het op te lossen. Ik zou graag zien dat er morgen toch een werkende lijn is, moet toch mogelijk zijn.

Goedemorgen,

Klantnummer is ingevuld, dus ik hoop dat er vandaag toch iets ga gebeuren

zojuist is er een monteur langs geweest en alles is aangesloten en het werkt

Hoi @corrie2985, super fijn om te horen! Ik heb meteen een vergoeding aangemaakt voor de dagen dat je nog niet aangesloten was. Hiervan krijg je ook een bevestiging per e-mail. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer