11 november een monteur langsgekomen om alles (internet, tv + bellen) aan te sluiten. Blijkt dat er geen signaal in huis is, dus alles van ziggo weer aangesloten en de garantie van de monteur dat we alles van ziggo konden blijven gebruiken totdat het probleem is opgelost. volgende dag kreeg ik een mail van ziggo dat per direct alles was beeindigd ivm dat de aansluiting van odido gelukt was.
Helaas was dat niet het geval, de monteur had wel op de bon gezet dat de ziggo modem weer teruggeplaatst was, maar daarna melde hij wel dat alles succesvol was geplaatst, en hierdoor hebben we nu geen internet, geen telefoon en geen televisie.
paar keer gebeld met Odido, en kreeg de melding dat alles in gang is gezet om het probleem op te lossen, heeft de hoogste prioriteit, maar ik heb ook contact met Guidion gehad, en die zeggen weer, dat ze nog geen opdracht hiervoor gehad of dat het misschien nog niet is verwerkt. Vreemd, vrijdagavond 10 november een ticket met spoed hiervoor aangemaakt en bij Guidion is het nu nog niet verwerkt, maar hierdoor moeten we maar gewoon afwachten.
Ik weet nu niet meer wat ik moet geloven, maar ik heb het idee dan we van het kastje naar de muur worden gestuurd, want wie ik ook bel, krijg ik te horen: “zij moeten het regelen/doen/opdracht geven”. En in de tussentijd gaan ze het wel een keer oplossen, maar wanneer weten we nog niet.
Had ik nu maar geen gebruik gemaakt van de overstapservice, want dan weet ik zeker dat ik nu nog alles kon gebruiken, en dan had ik wel even extra kosten gehad, maar dat is minder erg dan helemaal niets te kunnen gebruiken