Skip to main content

Aansluiting glasvezel Leidschendam

  • 10 June 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Hoi,

 

Situatie:

 

Glasvezel in de straat aangelegd en gerealiseerd juni 2023.

Bericht met verzoek doorgeven persoonsgegevens voor aansluiting indien gewenst gekregen en gegevens doorgestuurd.

Niets op gehoord, bij informeren bleek dat t wachten was op goedkeuring en ondertekening installatie formulier door verhuurder (goedkeuring was er al wel voor opvragen contactgegevens aan bewoners)

Bleek na mijn navraag (alles per mail) dat t installatieformulier naar oude email adressen waren verstuurd en die namen niet de moeite terug te mailen waar ze wel moesten zijn dus gebeurde er niets.(verhuurder was van eigenaar/naam veranderd)

IK ben ertussen gaan zitten en verbond de twee partijen (opendutchfiber en vastgoedmanagers) met elkaar.

Dit leek goed te gaan en vastgoedmanagers mailden me dat er contact was geweest met OpenDutchFiber en ze de toestemming hadden gekregen.

Mijn vraag dan ook aan ODF ,met de mails eronder , of alles nu in orde was en wanneer ik een installatieafspraak kon verwachten.

Hierop niets meer vernomen, dus gebeld , eerst een hoop onzin moeten aanhoren waarna ik alles rustig heb uitgelegd waarop antwoord Michel van ODF “u moet maar even wachten”

Na een stevig gesprek kon hij me eindelijk vertellen dat dit installatiedocument ondertekend was en in hun bezit en de installateur vanzelf contact met me zou opnemen ??!! wilde niet vertellen welke installateur dit is ??!!

Gevraagd of hij me dit aub als antwoord op mijn mail zou willen mailen, dit beloofde hij.

Inmiddels gekregen en weet niet wie ik kan raadplegen voor aansluiting.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @MartinNij 

Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om een topic te openen en jouw ervaring te beschrijven. Mijn excuses dat dit zo is gelopen. Ik help je uiteraard graag verder!

Ik wil uitzoeken hoe het voor je zit, maar op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens. Heb je wel een contract ontvangen met het Klantnummer? Zo ja, wil je deze dan toevoegen aan je community profiel? Het Klantnummer ziet er uit als, ABC12345. 

Mocht je dit niet hebben, wil je mij dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik meteen met je mee! 

Reageer