Beste Odido,
Op 15 mei 2024 heb ik glasvezel besteld bij Odido. Tot op heden heb ik niets meer vernomen. Op mijn Odido zie ik alleen in oplevering. Wat is nu de status aangezien het nu wel erg lang duurt?
Beste Odido,
Op 15 mei 2024 heb ik glasvezel besteld bij Odido. Tot op heden heb ik niets meer vernomen. Op mijn Odido zie ik alleen in oplevering. Wat is nu de status aangezien het nu wel erg lang duurt?
Hallo
Ligt het glasvezel al voor je woning of heb je binnen al een glasvezelaansluitpunt?
Het ligt voor de woning, niet tot in de woning en ik heb een appartement.
De aannemer/netwerkbeheerder dient eerst langs te komen om het glasvezel binnen aan te sluiten, vervolgens zal Guidion worden aangestuurd voor de installatie van de mediaconverter en router.
Dat snap ik. Maar dat zal \odido lijkt mij, toch regelen? En helaas geen enkele update. Dus geen idee wat mis gaat.
Normaal hoort de aannemer/netwerkbeheerder vanzelf contact op te nemen en anders kan een moderator misschien kijken waarom er tot nu toe geen contact is opgenomen.
Dank voor al je reacties. Ik hoop inderdaad dat een mod wil kijken wat hier mis gaat.
Staan je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers IBAN in je community profiel? Dan kan een moderator je sneller helpen.
Ja, ik geloof van wel. Dat ga ik checken ;-)
Hi
Hoi Nora,
Bedankt voor de info. Ik ga er gelijk achteraan. Moet ik het melden bij jullie als ik de toestemming zwart op wit heb?
Hoi
Hoi Ishana, ik heb je een PM gestuurd. Ik heb antwoord gehad van de beheerder. Willen jullie dit voor mij oppakken? Of een andere moderator?
Bedankt!
Wat heeft de netwerkbeheerder aangegeven
Ik zal de mail in de pm zetten, Tommie. Het is het antwoord van MVGM, de verhuurder.
@Mods Hebben jullie de mail ontvangen?
Hey
Helaas een e-mail van Volkers Wessels gehad dat ze niet werken voor dit project. Kan Odido dit voor mij oppakken bij de juiste aannemer? Lijkt mij niet de taak van de particuliere aanvrager.
VolkerWessels Telecom<info@vwtelecom.com>
Aan:U
Wo 2-10-2024 13:14
Geachte heer X,
Bedankt voor uw bericht.
Wij zijn niet werkzaam in dit project van Primevest.
Ons advies is om contact op te nemen met Odido om u door te zetten naar de juiste aannemer.
Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Monique
CSD Frontoffice
Ravenswade 4A | 3439 LD Nieuwegein
Hey
Hoi Tommie,
Heel apart ja. Jij bedankt voor het doorzetten naar de TD. Word ik op de hoogte gehouden door de TD?
Heb de mail gelezen. Bedankt voor je acties en ik wacht af.
En is er al een update aangezien ik niets meer heb vernomen? Bedankt alvast.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.