Skip to main content

Beste Odido,

Op 15 mei 2024 heb ik glasvezel besteld bij Odido. Tot op heden heb ik niets meer vernomen. Op mijn Odido zie ik alleen in oplevering. Wat is nu de status aangezien het nu wel erg lang duurt?

 

Hallo @Pjotter12222 

Ligt het glasvezel al voor je woning of heb je binnen al een glasvezelaansluitpunt?


Het ligt voor de woning, niet tot in de woning en ik heb een appartement.


@Pjotter12222 

De aannemer/netwerkbeheerder dient eerst langs te komen om het glasvezel binnen aan te sluiten, vervolgens zal Guidion worden aangestuurd voor de installatie van de mediaconverter en router.


Dat snap ik. Maar dat zal \odido lijkt mij, toch regelen? En helaas geen enkele update. Dus geen idee wat mis gaat. 


@Pjotter12222 

Normaal hoort de aannemer/netwerkbeheerder vanzelf contact op te nemen en anders kan een moderator misschien kijken waarom er tot nu toe geen contact is opgenomen.


Dank voor al je reacties. Ik hoop inderdaad dat een mod wil kijken wat hier mis gaat.


@Pjotter12222 

Staan je klantnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers IBAN in je community profiel? Dan kan een moderator je sneller helpen.


Ja, ik geloof van wel. Dat ga ik checken ;-)


Hi @Pjotter12222, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten wat de status van de oplevering is op dit moment! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de netwerkbeheerder geen toestemming heeft gekregen van de VVE om de kabels naar binnen te brengen. Dit is de reden dat zij nu niet verder kunnen met de werkzaamheden. Ik wil je in dit geval aanraden om contact op te nemen met de VVE, om te kijken of ze via deze manier wel toestemming willen geven. Zo kan de netwerkbeheerder weer verder gaan met de werkzaamheden! 


Hoi Nora,

Bedankt voor de info. Ik ga er gelijk achteraan. Moet ik het melden bij jullie als ik de toestemming zwart op wit heb?


Hoi @Pjotter12222, als zij het niet doen, kun je het inderdaad naar ons doorzetten! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Hoi Ishana, ik heb je een PM gestuurd. Ik heb antwoord gehad van de beheerder. Willen jullie dit voor mij oppakken? Of een andere moderator?

Bedankt!


Wat heeft de netwerkbeheerder aangegeven @Pjotter12222


Ik zal de mail in de pm zetten, Tommie. Het is het antwoord van MVGM, de verhuurder.


@Mods Hebben jullie de mail ontvangen?


Hey @Pjotter12222, deze informatie moet naar Volkers Wessels Telecom. Zij zijn te bereiken op: 088-1860444 - maandag t/m vrijdag: 08.00 - 17.00 uur. Als het goed is pakken ze dit dan verder op!


Helaas een e-mail van Volkers Wessels gehad dat ze niet werken voor dit project. Kan Odido dit voor mij oppakken bij de juiste aannemer? Lijkt mij niet de taak van de particuliere aanvrager.

 

VolkerWessels Telecom<info@vwtelecom.com>

Aan:​U​

Wo 2-10-2024 13:14

Geachte heer X,

 

Bedankt voor uw bericht.

Wij zijn niet werkzaam in dit project van Primevest.

Ons advies is om contact op te nemen met Odido om u door te zetten naar de juiste aannemer.

 

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Monique
CSD Frontoffice 

  

GetAttachmentThumbnail?id=AQMkADAwATMwMAItOTRiZi1lNTA3LTAwAi0wMAoARgAAA2HtIXXaZKBHrzZ7fXEIULQHANyM6%2B%2FYtXpKlQdVhY0kLdIAAAIBDAAAANyM6%2B%2FYtXpKlQdVhY0kLdIAB%2FgNKr4AAAABEgAQAFdDwOA3GPlLq5QFajyHJ0s%3D&thumbnailType=2&isc=1&token=eyJhbGciOiJSUzI1NiIsImtpZCI6IkU1RDJGMEY4REE5M0I2NzA5QzQzQTlFOEE2MTQzQzAzRDYyRjlBODAiLCJ0eXAiOiJKV1QiLCJ4NXQiOiI1ZEx3LU5xVHRuQ2NRNm5vcGhROEE5WXZtb0EifQ.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.ia-64Z4Jc2XvRRPtptKWSzBZGIK7iXlaDkY-AeOGbML7MwREk6HCgl7XYYVBMMIOqzSfw0S2mVqri7NgNEEqOt-juwjTyyWhNlbkr4HGDqTxE8GQa1Twn9MfP3hVqtHAf4k7loTxII_Pj2gzlCpwSvbCYAjvHeGpCf_61Wp6grpbnmG-kyEvDVfbph95kbvKa2JcogMAYljrhf2MKH984rvoc0W4UCKELCB_njbill5fi40Nr8WxWzsUJH2EIYM02MR9aQ-pQTVm93YVmjGp-falSarT7Tl2MrTYhkIBhbdgeI1ilF2G5jMelWNgAi_Slc3BS3BpdB0PMqE8Vo8mtw&X-OWA-CANARY=bdvoV-W8-dsAAAAAAAAAAGDn8kzU4twYXG4G3BgwRsv2HD-ImAtQ2q2IeXebP5hemLICPaj08Ac.&owa=outlook.live.com&scriptVer=20240920004.12&clientId=3775CD8385EC42D983706A6DCF5E0752&animation=true  

  

Ravenswade 4A | 3439 LD Nieuwegein 

www.volkerwesselstelecom.com 


Hey @Pjotter12222, dit is wel heel bijzonder. Wij hebben inderdaad 2 onderaannemers op Primevest, dat is VWT en Van Gelder. Van Gelder zit alleen in Rotterdam van postcode X tot X. De rest doet VWT. Ik heb een ticket ingeschoten bij onze technische dienst met de e-mail voor de toestemming. Hopelijk kunnen ze dit oppakken! 


Hoi Tommie,

 

Heel apart ja. Jij bedankt voor het doorzetten naar de TD. Word ik op de hoogte gehouden door de TD?


Heb de mail gelezen. Bedankt voor je acties en ik wacht af.


Reageer