Skip to main content

Ik heb de modem ontvangen al hele tijd wel drie maanden geleden.

waarom hoor ik nog niets echt belachelijk dat zo lang duurt in maart heb ik gevraagd waarneer komen ze de aanleg naar binnen de persoon van de

winkel hij zeg tegen mijn end april tot heden nog niets gedaan.

ik denk ook dat ik overstap doe naar andere.

Hi @jamestobert, ik kan me goed voorstellen dat je niet kan wachten om gebruik te maken van het Glasvezel. Ik ben gelijk voor je gaan kijken naar de status van de aanleg en ik zie dat hier al eerder navraag voor je is gedaan. De situatie is op dit moment onveranderd gebleven. De netwerkbeheerder is verantwoordelijk voor de planning om het Glasvezel naar de woning te trekken en omdat het om hoogbouw gaat, kan dit lang duren. We zijn hier volledig afhankelijk van de netwerkbeheerder. Wel kan je altijd contact met ze opnemen om na te vragen wat de status op dit moment is. Hiervoor kan je bellen naar het telefoonnummer 088-1633633. Zij kunnen jou hier meer duidelijkheid over geven! 


Reageer