10-7-2023 is mijn glasvezel huisaansluiting getest en technisch opgeleverd door e-fiber/Zener. Eerder dan in 1e instantie werd aangegeven. Oplevering zou doorgegeven zijn aan T-Mobile. Wanneer kan ik een werkend thuisaansluiting verwachten?
Hallo
Is het al mogelijk om T-Mobile glasvezel te bestellen? Daarna zullen T-Mobile en Guidion er voor zorgen dat je zo snel mogelijk wordt aangesloten.
Mocht je nog geen bestelling kunnen plaatsen dan zal er wellicht nog iets gedaan moeten worden vanuit de netwerkbeheerder/aannemer.
Dank voor je reactie,
Ik heb glasvezel via e-fiber besteld februari dit jaar. Een order van de bestelling heb ik mei ontvangen.
Van Zener heb ik vernomen dat de glasvezelverbinding getest is, goed is bevonden en de status is doorgegeven aan T-mobile.
Hi
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de order op 26-05 bij ons is binnen gekomen. Ook heb ik gekeken naar de aansluiting en de eerst mogelijke aansluit datum is 01-08. Als je tegen die tijd nog niks gehoord hebt, trek dan nog een keer aan de bel. Dan kan ik namelijk contact opnemen met Fiber om te vragen wat er aan de hand is!
Hi
Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de order op 26-05 bij ons is binnen gekomen. Ook heb ik gekeken naar de aansluiting en de eerst mogelijke aansluit datum is 01-08. Als je tegen die tijd nog niks gehoord hebt, trek dan nog een keer aan de bel. Dan kan ik namelijk contact opnemen met Fiber om te vragen wat er aan de hand is!
Tommie, dank voor je reactie. Ik wacht af.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.