Skip to main content

Hallo,

Wij hebben 16 oktober een Tele2 Abbonement geupgrade naar Glasvezel, welke is  ondergebracht bij TMobile. De monteur voor installatie komt pas aanstaande vrijdag 22 november, op die dag wordt ook het abbonement geactiveerd. Maar we zijn door Tele2 sinds het weekend al afgesloten van de huidige aansluiting. Sinds het weekend zitten we dus zonder TV en zonder WiFI. Met volwasssenen die ook thuis werken via internet, en schoolkinderen die afhankelijk zijn van internet is dit eigenlijk een onhoudbare situatie. Bij Tele2 vangen we bot, ondanks meerdere vragen zijn ze niet in staat de oude lijn weer in de lucht te brengen.

Kan TMobile de glasvezel verbinding wel zsm activeren, bij voorkeur vandaag? Het lukt me zelf denk ik wel de apparatuur zodanig te installeren, dat er tenminste een Wifi verbinding is. De monteur kan het dan vrijdag wel afmaken.

 

 

Hoi @berendjV, had je dit toevallig al getest op je PC? Ik hoor graag of dit verschil maakt. Groetjes, Ishana


Hai Ishana,
Er zou nu iets van een link naar Viaplay activatie bij Mijnodido bestellingen moeten staan. Helaas zie ik die niet. Het abonnement van 6/11 is zich nog steeds aan het annuleren!
Op originele aanvraag van viaplay van 19/9 die als afgerond staat krijg ik ook geen werkende link. Overigens merkte ik dat mijn emailadres bij Viaplay niet bekend is.Het moet blijkbaar nog even duren voor de problemen de deur uit zijn, helaas.

Groeten, Berend


Hai Ishana,
Er zou nu iets van een link naar Viaplay activatie bij Mijnodido bestellingen moeten staan. Helaas zie ik die niet. Het abonnement van 6/11 is zich nog steeds aan het annuleren!
Op originele aanvraag van viaplay van 19/9 die als afgerond staat krijg ik ook geen werkende link. Overigens merkte ik dat mijn emailadres bij Viaplay niet bekend is.Het moet blijkbaar nog even duren voor de problemen de deur uit zijn, helaas.

Groeten, Berend

Aanvulling: De Viaplay klantenservice is bereibaar tussen 13.00 en 17.00. Gisteren was ik dus net te laat. Straks nog maal broberen om via die weg het lek boven water te krijgen.

 


Van Viaplay dat overigens per telefoon alleen tussen 14.00 en 17.00 bereikbaar is.
Zij zeggen:
Hm.. vreemd dat het niet in Mijn Odido Thuis staat. Je zou het dan nog inderdaad handmatig via onze website kunnen doen, daarvoor zal je wel de activatiecodes bij Odido moeten aanvragen. Aangezien de activatielink door hun via de mail is gestuurd en op hun platform hoort te staan lijkt het mij dat het voor hun ook mogelijk hoort te zijn om je een nieuwe activatielink te geven, dus je zou daar ook nog naar kunnen vragen! 🙂

Dus om mijn weekend niet helemaal te frustreren ga ik maar op de maandagmiddag wachten, misschien is de bestelling gannuleerd en de eerdere opnieuw goed verwerkt. Ik heb de eerste mail met bericht dat ik Viaplay kon activeren nog even opgezocht, daar staat geen code in en de link naar mijn Odido komt alleen maar op de 1e pagina van mijn Odido uit en daar is niks over Viaplay of activatie dan wel een link te vinden.
Word vervolg!!
Tot zover bedankt voor jouw medewerking Ishana.


Hoi @berendjV, had je dit toevallig al getest op je PC? Ik hoor graag of dit verschil maakt. Groetjes, Ishana

Het is nu weer veel slechter geworden want de eerste nota is sky high en er staat veel op dat niet volgens afspraak is. bv Via Play en Espn zou ik moeten betalen. Morgen maar weer eens bellen, Met mijn mobiel want vast bellen kan nog steeds niet ingesteld worden. Als het maandag middag niet allemaal opgelost is schrijf ik een brief aan Meldpunt Max en een gehele opzeggigns brief gaat dan naar Odido Nederland in Den Haag. Dit is allemaal te zot voor woorden en zeer arrogant van Odido.

Groet,
Berend


Hoi @berendjV, ik heb het meteen nagekeken! Je hebt inderdaad een korting voor de eerste 12 maanden gratis ESPN en Viaplay. Dit kun je vinden op de vierde pagina van je rekening. Voor de rest klopt je rekening ook! Groetjes, Ishana


Dag, Ishana,

Financieel gesproken heb jij denk ik gelijk, maar je moet wel een studie faktuur lezen doen om op die uitslag te komen. Ik vind het wat rommelig en dat komt ook door het volgende:
Jij hebt er voor gezorgd dat die foute Viaplay bestelling vna 6/11 werd afbesteld, die staat nog steeds in behandeling.
Toe jij dat voorelkaar had stond netjes bij de eerste Viaplay-Espn bestelling: 1 jaar gratis. nu word er een bedrag genoemd dat later als korting word teruggege. Dat is heel wat anders want er word nu gesuggereerd dat het het tweede jaar wel betaald moet worden. Ik heb immers een twee jarig contract.
Wat ik het ergste aan alles vind is het feit dat er zo zonder overleg aan mijn abonnementen word geklooid!
En nog dit: Viaplay kan ik nog steeds niet activeren terwijl het abonnement al is ingegaan.
Vast bellen kan ik ook nog niet want het voip wachtwoord is nog niet geleverd, maar de kosten daarvoor worden wel ingehouden.
Helaas dus weinig enthousiasme bij mij dat dit alles nog goed gaat komen, ik ben alvast een brief voor het hoofdkantoor van Odido en Meldpunt Max aan het maken.

Dank voor jouw reactie en een fijne zondag verder,

Groet, Berend


Viaplay abonnement is weer veranderd in 1 jaar gratis, Dit is het eerste positieve punt.
GA ZO DOOR!

Dank, Berend


Via play staat nog steeds zoals afgesproken 1 jaar gratis, maar ik kan het niet activeren. Nergens een knop te bekennen en ook geen mail ontvangen met het wachtwoord, bij Viaplay zijn mijn gegeven , Eadres, dan ook onbekend.
En als je alles wilt annuleren geven ze niet thuis tenzij je de helft blijft doorbetalen.
Odido, dit klopt niet en ik blijf jullie achterna zitten tot het opgelost is.


Hi @berendjV, dit kan inderdaad kloppen. De communicatie tussen ons systeem en Viaplay blijft ergen hangen. Ik heb het voor je doorgezet. Wordt vervolgd! 


Reageer