Skip to main content

aansluiten op glasvezel is dramatisch

  • 13 February 2023
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Beste T-mobile,

 

Ik heb me afgelopen maanden hoogst verbaasd over de gang van zaken rond het afnemen van een glasvezelabonnement en het proces van aansluiten. 
 

Eind november kon ik een abonnement afsluiten met een verwachte realisatie van de aansluiting in ons huis over een maand. Inmiddels zijn we 2,5 maand verder en krijg ik netjes elke drie weken een update dat het nog zeker een maand gaat duren. 
 

Ik ben inmiddels talloze malen van het kastje naar de muur gestuurd. Vorige week kwam ik er bij Open Dutch Fiber achter dat ze VVE-toestemming nodig hebben, maar geen contactgegevens hebben en de aanvraag dus maar on hold hebben gezet.
Kortom, iedereen zit op elkaar te wachten.

 

Ik heb het vertrouwen in het realiseren van een aansluiting binnen afzienbare tijd verloren en de bestelling geannuleerd. Ik vraag me toch af hoe T-Mobile op deze wijze klanten aan zich aan kan binden. 
 

 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Tjalleph, bedankt voor je uitgebreide verhaal en jammer om te horen dat je jouw bestelling hebt geannuleerd, heel graag had ik je zien genieten van een mooie glasvezelverbinding! Het liefst had ik ook graag gezien dat het hele proces een stuk sneller was doorlopen. 

Mocht je toch nog een poging willen nemen dan zorgen het moderator-team en ik er heel graag voor dat dergelijke obstakels worden verholpen. Hoe dan ook wens ik je het allerbeste toe!

Reageer