Ik heb afgelopen zaterdag een monteur thuis gehad die ons zou aansluiten op het internet.
Maar hij kon ons niet achterlaten met een werkende internetverbinding, en is vertrokken omdat hij gedaan had wat die moest doen. De fout ligt bij Odido, er is in het weekend geen back Office beschikbaar. Dus zit je daar zonder tv, en internet. En hoe gaan we het dan verder doen? Bellen met Odido, de meneer van de klantenservice kon mij niet aansluiten want back Office werkt niet in het weekend. Kon kaartje kopen en dan code krijgen voor onbeperkt internet. Zaterdag middag gaat mij dat allemaal niet lukken. En dan maandag weer bellen, moet toch wachten tot ze bellen om het probleem op te lossen. Toen wel kaartje gekocht bij de Odido shop, nu al 3 dagen via een oude tablet een hotspot. Maar als je tv wilt kijken moet je ook zo’n Google ding in de tv hebben, aangeschaft maar beeld erg schokkerig en vaak vertraging. Hoop dat ze me niet vergeten zijn, want dit schiet niet op zo. Wil gewoon een goede internet verbinding, en goede tv kunnen kijken.